הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קולטון אנדרווד, כוכב ״הרווק״ יצא מהארון ועתיד לקבל תוכנית בנטפליקס
לאחרונה, חשף אנדרווד בראיון בו לקח חלק כי הוא הומו, זאת לאחר שכיכב בעונה ה-23 של התוכנית המוכרת בכל רחבי העולם, הרווק. ״אני סוף סוף יכול לחלוק את מי שאני עם אנשים. אני גאה להיות גיי״ כתב ברשת

בראיון חגיגי לתוכנית הבוקר ״גוד מורנינג אמריקה״ חשף המתמודד הרווק הלוהט,קולטון אנדרווד (29) כי הוא הומו. ההצהרה גרמה לסערה בכל רחבי הרשת, אך אישרה באופן סופי את השמועות הרבות שהתרוצצו במשך שנים סביב הזהות המינית של אנדרווד, בעיקר לאחר הופעתו בעונה ה-23 של הרווק. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קולטון אנדרווד אמנם יצא עם זוגיות בעקבות התוכנית, אשר נמשכה במשך קרוב לשנתיים, עם המתמודדת קאסי רנדולף, אך הסתיימה כידוע, בעקבות סערה גדולה, במהלכה טענה רנדולף כי קולטון הטריד אותה, עקב אחריה, והציג התנהגות אובססיבית ומסוכנת. 

בראיון סיפר קולטון על מערכת היחסים עם קאסי, ואף הביע חרטה על התנהגותו. ״הלוואי שהדברים לא היו מגיעים למצב כזה. אהבתי את קאסי, מה שהפך את הכל לקשה יותר בעקבות המאבק הפנימי שעברתי ביני לבין עצמי״, סיפר. 

״שנאתי את עצמי וברחתי מעצמי במשך שנים רבות. אני הומו, הגעתי להשלמה הזו בתחילת השנה, ואני עדיין מעכל את כל זה. הצעד הבא הוא לשתף את העולם״, הוסיף. כידוע, קולטון הינו נוצרי אדוק, לכן סוגיית המיניות עבורו הינה מורכבת במיוחד. 

שעות לאחר הראיון שחשף הכל, הוצפו אלפי תגובות מצד גולשים, בכל רחבי הרשת, אשר חלקן הביעו תמיכה, וחלקן לעגו לקולטון. כך או אחרת, נראה כי קולטון הרוויח מהיציאה שלו מהארון, כאשר לפי הדיווחים, הוא צפוי לקבל בקרב תוכנית בנטפליקס, אשר תתעד את תהליך היציאה שלו מהארון, והמסע שעבר. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE