הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
היריבות הסתיימה? זה מה שקייט מידלטון הצליחה לעשות בטקס הלוויה של הנסיך פיליפ
כידוע, טקס הלוויה המדובר של הנסיך פיליפ התחיל כאשר שני האחים היו מרוחקים אחד מהשני. אך כעת מתגלה כי בסיום הטקס, השניים נצפו כשהם קרובים במיוחד, משוחחים ואפילו מחייכים. הסיבה? לא אחרת מאשר קייט מידלטון

אין ספק כי טרגדיות משפחתיות הן התרופה הטובה ביותר לסולחה. ואכן, אותה נוסחה פשוטה לא פוסחת גם על האחים הנסיך וויליאם, והנסיך הארי. טקס הלוויה המלכותי אשר נערך ביום שבת, בווינדזור אשר באנגליה, הצליח לעורר סקרנות ועניין בכל העולם, כאשר הפוקוס היה, איך לא, על האחים וויליאם והארי. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בסיום הטקס, השניים נצפו כשהם עומדים אחד ליד השני, ומשוחחים. כזכור, השניים לא ראו אחד את השני קצת יותר משנה, מאז שהארי עזב את תפקידו ופרש ממשפחת המלוכה. כמובן שאי אפשר שלא להזכיר את הראיון אצל אופרה שהתקיים באותו פרק זמן, אשר הצליח לעורר תגובות זועמות הן מצד המשפחה והן מצידו של וויליאם. 

מי שאחראית על ההתקרבות של האחים היא כאמור, הדוכסית מידלטון. איך היא עשתה זאת? היא בסך הכל שוחחה עם הנסיך הארי, אז פנתה גם לבעלה, שיצטרף לשיחה, שניות בודדות לאחר מכן, לקחה צעד אחורה, והשאירה את שני האחים לדבר לבד. לפי הדיווחים, השיחה נראתה רגועה וחברית. כעת רק נותר לחכות לסולחה אמיתית. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE