הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קייט וינסלט מככבת בסדרה חדשה של HBO ומצליחה להפוך אותה מטובה, למצוינת
״הסודות של איסטאון״, מיני סדרה חדשה מבית HBO, מספרת סיפור של פריפריה אמריקאית, קטנה וחלשה, כאשר במרכז העלילה עומדת פרשיית רצח מסתורית. מדובר על ז'אנר אהוב במיוחד על הרשת, וגם מעט שחוק, אך קייט וינסלט מצליחה להציל את הסדרה מקלישאות ולהפוך אותה למעולה

״הסודות של איסטאון״ עלתה לאחרונה לאוויר, וכבר היא מצליחה לעורר לא מעט סקרנות ועניין בקרב הקהל העולמי. מדובר על מיני סדרה, דרמת פשע, במרכזה פרשיית רצח מסתורית. קייט מגלמת בלשית בעיירה קטנה ונידחת בפנסילבניה, כזו שהכל בה אפור, איטי וחסר חיים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בתפקידה החדש בסדרה, וינסלט מופיעה ללא איפור, מוזנחת, מותשת, ואפורה. זאת מסתבר מאוחר יותר, בעקבות היעלמות נערה צעירה מהעיירה, לפני למעלה משנה. במקרה, אותה נערה היא בתה של חברתה, אך גם לאחר מאמצים רבים, לא הצליחה למצוא עקבות או רמז למקום מציאתה. 

ואם כל זה לא מספיק, חייה הפרטיים של הבלשית האפורה לא פשוטים. היא גרה עם אמה ועם בתה. האווירה לאורך כל פרקי הסדרה כמעט מדכאת, ובעיקר איטית, אפורה וקודרת. גם ההתרפקות על זכרונות עבר, טובים יותר, לא מצליחים לספק הפוגה של נחת או הקלה, לא עבור הצופה ולא עבור הגיבורה. 

על אף המלנכוליות יש משהו בסדרה הזו שמצליח לגעת בליבו של הצופה. כנראה, בעיקר בזכות תפקידה של קייט וינסלט, ויכולות המשחק המשובחות שלה. כבר מהפרק הראשון, ניתן להרגיש אמנם תחושה קודרת ומייאשת, אך גם הזדהות גבוהה במיוחד. תחושה שהולכת וממשיכה לאורך כל הפרקים של הסדרה.

במילים אחרות, אין ספק כי ״הסודות של איסטאון״ היא חווית צפייה שמצליחה לעורר את הרגש. לצד וינסלט תוכלו למצוא שחקנים הוליוודים מוכשרים וגדולים כמו גאי פירס, אוון פיטרס, סמארט, ג'יליאן ניקולסון, ועוד. לסיכום, אפשרות צפייה נהדרת ומומלצת, בעיקר אם אתם לא חוששים מקצת אפרוריות, דרמה ומלנכוליה. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE