הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סין: הושקה אפליקציה חדשה המאפשרת להלשין על אנשים המביעים דעות מוטעות
משטר האימה הקומוניסטי בסין ממשיך להתקדם בצעדי ענק לשליטה מוחלטת במוחות בני עמוי ומשיק עתה אפליקציית הלשנה מיוחדת הנועדה לאיתור בעלי "דעות מוטעות"

הממשלה הקומוניסטית הסינית השיקה אפליקציה חדשה המעודדת אזרחים לדווח על אנשים המביעים "דעות מוטעות" באינטרנט.

הפלטפורמה החדשה תתמקד בכל מי שמבקר את המפלגה השולטת בדיקטטורה וחולק על הגרסה הרשמית של ההיסטוריה של המדינה או עוסק ב"מידע שגוי".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



האתר והאפליקציה החדשים נחשפו בגאווה על ידי מינהל מרחב הסייבר בסין (CAC), כאשר הרשויות קוראות למשתמשים למלא "תפקיד פעיל" בסיוע בזיהוי "אנשים זדוניים המעוותים עובדות ומבלבלים" אחרים.

"מזה זמן מה, אנשים עם מניעים נסתרים... הפיצו הצהרות כוזבות וניהיליסטיות באופן מקוון, הם עוותו בזדון, השמיצו והכחישו את ההיסטוריה המפלגתית, הלאומית והצבאית בניסיון לבלבל את חשיבתם של אנשים", נכתב בהודעה.

"אנו מקווים שרוב משתמשי האינטרנט ימלאו תפקיד פעיל בפיקוח על החברה... וידווחו בהתלהבות על מידע מזיק".

כפי שהפרשן דידי רנקוביץ', "אין זה מפתיע מכיוון שזה מגיע לקראת יום השנה ה-100 להקמת המפלגה הקומוניסטית הסינית (CPP), כאשר המסרים והנרטיבים יהיו חייבים להישאר נקיים במיוחד".

סין כבר מפעילה מערכת ניקוד אשראי חברתית מכבידה האוסרת על אנשים להשתמש בתחבורה ולעסוק בפונקציות בסיסיות אחרות של החברה אם הם מבצעים הפרות קלות כמו שיטוט או קנייה של יותר מדי מזון מהיר.

בהתחשב בכך שהמונים ברשתות החברתיות במערב, בסיוע שגרתי של עיתונאים, כבר עורכים ציד מכשפות המוביל גם במערב לניתוק אנשים ממעגל אנשיהם ברשת החברתית בגלל הבעת "דעות מוטעות", האם אנחנו באמת טובים יותר מאשר הממשלה הסינית?

 
50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE