הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הוא מתנגד החיסון מספר 1 באמריקה": הפרופסור מבית הספר לרפואה באוניברסיטת סטנפורד תוקף את ד"ר פאוצ'י
מתקפה חריפה של אחד ממובילי עולם הרפואה האמריקני על ד"ר אנתוני פאוצ'י, "הוא ככל הנראה מתנגד החיסון מספר אחת באמריקה במובן מסוים, מכיוון שהוא יצר מודל התנהגות אשר עודד אנשים לחשוב שהחיסון לא יעניק לכם בחזרה את חייכם, אך הוא כן"

מנהל ה-NIAID, אנתוני פאוצ'י, טען כי אמריקנים מחוסנים עדיין יכולים "בשגגה" להדביק אחרים ב-COVID-19, כך שעדיין יש לעטות מסכה בכל עת.

בראיון שנערך במהלך יום ראשון עם צ'אק טוד מרשת NBC ב"פגוש את העיתונות", הסביר פאוצ'י כי החיסון "מקטין באופן דרמטי" את הסיכון לחלות בנגיף אך אינו מבטל אותו.

"מה שקורה הוא שאתה עלול להידבק ולא לקבל שום תסמינים, ולא לדעת שאתה נגוע ואז להיכנס בשגגה למצב בו הינך בא במגע עם אנשים פגיעים. ואם אין לך מסכה, אתה עלול להדביק אותם בשוגג", אמר פאוצ'י.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"כאשר אתה מתחסן אתה בבירור מקטין באופן דרמטי את הסיכון להידבק. זה אחד הדברים שיש לוודא שכולם מבינים. הסיכויים קטנים באופן דרמטי", הוסיף פאוצ'י.

למעשה, פאוצ'י ממשיך לטעון כי מסכות עלולות להיות יעילות גם במידה ויש או אין חיסון נגד ל-COVID-19. הצהרותיו האחרונות בולטות במיוחד לאור מחקר שנערך לאחרונה באוניברסיטת סטנפורד אשר מצא כי מסכות אינן יעילות במניעת התפשטות פתוגנים נגיפיים.

"המאפיינים הפיזיים של מסכות פנים רפואיות ולא רפואיות מצביעות על כך שמסיכות פנים אינן יעילות לחסימת חלקיקים נגיפיים בשל הבדל בקנה המידה שלהם", נכתב במחקר.

הפרופסור מבית הספר לרפואה בסטנפורד, ג'יי בהטצ'אריה, אפילו כינה את פאוצ'י "מתנגד החיסון מספר 1" באמריקה בגלל שהוא מעודד עטיית מסכות ונקיטת אמצעי ההתרחקות חברתית גם למחוסנים.

"ד"ר פאוצ'י הוא ככל הנראה מתנגד החיסון מספר אחת באמריקה במובן מסוים, מכיוון שהוא יצר מודל התנהגות אשר עודד אנשים לחשוב שהחיסון לא יעניק לכם בחזרה את חייכם, אך הוא כן", אמר הפרופסור בראיון לפוקס ניוז.

"זה חיסון יעיל להפליא. אתה יודע, הוא עטה מסכה. הוא התחסן, אני לא ממש מבין מה הוא מנסה לעשות כאן ", הוסיף.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE