הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
WeWork מצטרפת לשגעון הביטקוין: תקבל גם אית'ריום ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים
ענקית אחזקות הנדל"ן המשרדי פותחת את שירותיה לתשלום במטבעות דיגיטליים, לאחר ויזה, וטסלה, נראה כי המגמה רק הולכת ומתחזקת

זוכרים את WeWork? הענק ששרף כסף  על ידי אדם נוימן שאמר כי "אני אחיה לנצח, אהיה מלך העולם ואהיה הטריליונר הראשון" ובגיבוי SoftBank, הייתה החברה הראשונה שהדגימה עד כמה בועת הנכסים גדולה כאשר ההנפקה שלה התפוצצה בצורה מרהיבה בסוף 2019.

מה שהוביל לשאלות הערכת יתר, מאבק משפטי מר וחריף בין נוימן לנותנת החסות שלו, ופגע במניות אחרות שהיו בעלות ערך דומה במשך שבועות.

ובכן, לאחר הפסקה ממושכת, WeWork החליטו לנסות לפנות לקהל הרחב על ידי מיזוג עם SPAC.

אבל החברה, שכל המודל העסקי שלה הוא "היפ" הודיעה כי " היא תתחיל לעסוק בכלכלה חדשה "ותקבל תשלום במטבעות קריפטוגרפיים נבחרים, בשותפות עם BitPay ו-Coinbase, החברה תרחיב את הגמישות שלה על ידי ניצול מטבעות קריפטוגרפיים לעסקאות נכנסות ויוצאות".

באמצעות BitPay, ספק שירותי תשלומים, WeWork תקבל ביטקוין (BTC), Ethereum (ETH), מטבע דולר (USDC), פקסוס (PAX), וכמה מטבעות קריפטוגרפיים אחרים כתשלום עבור הנפקותיה.

WeWork גם תחזיק במטבע במאזן שלה.

החברה תשלם למשכירים ולשותפי צד שלישי במטבעות קריפטוגרפיים במידת הצורך באמצעות Coinbase.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מנכ"ל WeWork סאנדפ מאטראני אמר כי "כוחה של WeWork הוא ביכולתנו להתפתח ולענות בצורה הטובה ביותר על הצרכים המגוונים של חברינו ברחבי העולם. כאשר בסיס החברים שלנו ממשיך לצמוח בתחום הפינטק, כך גם היכולת שלנו להסתגל לצרכים שלהם ולתת שירות לכלכלה חדשה. WeWork תמיד הייתה בחזית הטכנולוגיות החדשניות ומצאה דרכים חדשות לתמוך בחברינו. זה הגיוני להרחיב את האופציונליות שאנו מספקים על ידי הוספת מטבע קריפטוגרפי כאמצעי תשלום מקובל עבור חברינו".

בנוסף, Coinbase עצמה תהיה החברה הראשונה ב-WeWork שתשתמש בקריפטו כדי לשלם עבור חברותה ב-WeWork, כאשר החברה מציינת כי ההחלטה לשלם ל-WeWork במטבע קריפטוגרפי "מדגימה את הדרישה הגוברת לאפשרויות תשלום גמישות ונוחות לשימוש".

בשנת 2020 הציעה WeWork דיגיטציה של תיק הנדל"ן שלה עם פרסום מוצרי WeWork On Demand ומוצרי WeWork All Access, מה שמאפשר לחברים לבחור מתי, איפה ואיך הם עובדים.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE