הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רוברט דה נירו מאשים את אשתו לשעבר: ״נאלצתי לממן את הבזבזנות של אשתי״
לאחרונה, האשים השחקן האהוב, דה נירו, את אשתו כי בזבזה את רוב הונו בעקבות הרגלי שופינג בזבזנים במיוחד. עורך דינו של השחקן אף הוסיף ואמר כי דה נירו נאלץ לקחת כל פרויקט בשנים האחרונות על מנת לממן את ההרגל המגונה של אשתו

רוברט דה נירו (77), התלונן לאחרונה כי כספו הולך ואוזל, וזה לא בגלל הקורונה. מסתבר שהסיבה היא אשתו לשעבר של השחקן, גרייס הייטאוור. דה נירו טען כי במשך שנים, בזבזה הייטאוור את כספו במסעי שופינג ראוותנים, כאשר היא מצידה טוענת כי דה נירו פזרן לא קטן בעצמו, ובניגוד למה שהוא אומר- הונו מוערך בשווי של 500 מיליון דולר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כידוע, בני הזוג נמצאים כבר זמן מה בהליך גירושים מורכב במיוחד, מאז החליטו להפריד כוחות אי שם בשנת 2018. כמו כן, לאחרונה פסק בית המשפט כי דנירו צריך לשלם לאשתו לשעבר סוכם של מיליון דולר בכל שנה. בנוסף, השניים יחלקו סכום נאה של 20 מיליון דולר, בעקבות מכירת ביתם. 

ואם כל זה לא מספיק, בית המשפט פסק כי דה נירו יאלץ לרכוש להייטאוור בית חדש, בסכום של שש מיליון דולר לכל הפחות. דה נירו כאמור, טוען כי הייטאוור רוששה אותו כמעט לגמרי, כאשר עורכת דינו של השחקן אישרה והוסיפה כי הייטאוור נהגה להוציא למעלה מ-300 אלף דולר בחודש, ובשנים האחרונות אף רכשה מותגים על סך 1.2 מיליון דולר.  

עורך הדין של הייטאוור מיהר להגיב ואמר כי אין צורך לרחם על דה נירו, כאשר רק על הסרט האחרון אשר עשה ״האירי״, הכניס לכיסו 5 מיליון דולר, ולאחרונה גם קיבל פיצויים מהמדינה בסכום של עשרות מיליוני דולרים, בעקבות משבר הקורונה. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE