הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
על מה דיברו האחים הנסיך וויליאם והארי? קורא שפתיים חושף
אמנם היחסים של האחים נמצא במשבר כבר זמן מה, אך נראה כי הטרגדיה המשפחתית בעקבות מותו של הנסיך פיליפ, הצליחה לקרב בין השניים. כעת, קורא שפתיים מקצועי חושף על מה השניים שוחחו לאחר שטקס הלוויה הגיע לסיומו

האם הנסיך וויליאם והנסיך הארי בדרך לסולחה? מסתמן שלגמרי כן. אחרי שקייט מידלטון הצליחה לגרום לשניים לשוחח, הם נצפו קרובים מתמיד, אך תוכן השיחה נותר כתעלומה. כעת, קורא שפתיים מומחה, חשף את תוכן השיחה של האחים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כידוע, ביום שבת האחרון, הובא הנסיך פיליפ למנוחות, לאחר שהלך לעולמו בגיל 99. בטקס השתתפו כ-30 מוזמנים בלבד, זאת בעקבות מגבלות הקורונה. בין המוזמנים היו כמובן האחים, הנסיך הארי והנסיך וויליאם, אשר נפגשו לראשונה מאז עזב הארי את בית המלוכה, לארצות הברית.

המפגש בין השניים הצליח לעורר לא מעט סקרנות ועניין בקרב התקשורת העולמית. וכעת, סוף-סוף התעלומה הגיעה לסופה. קורא השפתיים סיפר כי השניים הסכימו שהטקס אכן היה מוצלח, ואילו הארי הוסיף: ״בדיוק כפי שהוא היה רוצה״. בהמשך, הנסיך וויליאם אף ציין בפני אחיו כי המוסיקה הייתה נהדרת. 

בהמשך השיחה של השניים, הצטרף הנסיך צ'ארלס, והשלושה המשיכו לעמוד ולשוחח. כאמור, זהו המפגש הראשון מאז עזב הארי, ומאז התראיין יחד עם אשתו, הדוכסית לשעבר, מייגן מרקל. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE