הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרווקה הנחשקת בעולם: מקורב לקים קרדשיאן חושף אילו מחזרים רודפים אחר כוכבת הטראש
אין ספק כי מאז שנודע כי קים קרדשיאן ובעלה, הראפר קניה ווסט, מפרידים כוחות, זה היה רק עניין של זמן עד ששורה ארוכה של מחזרים יעמדו בתור וינסו את מזלם. כעת, מקורב לכוכבת הטראש חושף את הרשימה המכובדת

קים קרדשיאן הפכה ללא כל ספק לרווקה הנחשקת והלוהטת ביותר בהוליווד, ואף בעולם כולו. בהתאם לכך, זה היה ברור, ורק עניין של זמן, שקבוצה גדולה של מחזרים ינסו את מזלם לזכות בליבה של כוכבת הטראש. מקורב לקים חושף כעת, במי בדיוק מדובר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, בשבוע הראשון של שנת 2021 הודיעו הזוג המתוקשר והנוצץ ביותר בביצה ההוליוודית, קים קרדשיאן וקניה ווסט, על פרידה. מאז השניים נמצאים בהליך גירושים תקשורתי במיוחד, אשר מצליח לגרוף כותרות ועניין בכל העולם. מאז, קים כבר הגישה לבית המשפט את מסמכי הגירושים, והשניים כבר גרים בנפרד. 

מעבר לכך, לפי הדיווחים, השניים אף נמצאים בדיונים מתקדמים על סוגיית המשמורת על ילדהם המשותפים (ארבע במספר). כעת מסתמן, כי מחזרים לא חסר לכוכבת הטראש המוכרת ביותר בעולם. מקורב לקים חושף כי ברשימת המחזרים תוכלו למצוא לא מעט אושיות וסלבס. 

״בני מלוכה, שחקנים, ספורטאים, מנכל״ים ומיליארדרים, הם רק חלק מהרשימה הארוכה של המחזרים״ סיפר אותו מקורב, ואף הוסיף כי רבים פונים אליה באמצעות חברים משותפים, או דרך הרשתות החברתיות. כידוע, מיס קרדשיאן לא קופצת על כל הצעה, ולפי הדיווחים, היא לא ממש מחפשת כרגע זוגיות. 

״לקים אין שום כוונה לקפוץ כרגע למערכת יחסית, אבל היא שומרת על ראש פתוח״ סיכם המקורב. בנוסף, לפי הדיווחים, גם קניה ווסט מנסה להמשיך הלאה, וסיפר כי הוא מקווה שבת זוגתו הבאה תהיה אמנית, כך שהם ישדרו על אותו הגל. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE