הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הפקה ישראלית-נורווגית: ״אזהרת מסע״ מציגה את כל מה שטוב בסדרת בינג׳ מושלמת
העלילה של הסדרה החדשה מבית הוט ונטפליקס עוסקת בכל מה שמרכיב סדרה טובה: רומן אסור, חטיפה, דרמה, אקשן, והרבה מתח. מסתמן כי ״אזהרת מסע״ בהחלט עתידה להפוך להיות גאווה ישראלית

״אזהרת מסע״ הינו פרויקט ייחודי במיוחד אשר מציג לצופים הישראליים והאמריקאים כאחד, סוגה מיוחדת במינה. הסדרה פותחה על ידי תסריטאים ישראלים ונורווגים ובוימה על ידי הבמאי אורי ברבש. למעשה, מדובר בסדרה הישראלית הראשונה בה ענקית הסטרימינג, נטפליקס, מעורבת בה כבר מהשלב ההתחלתי ביותר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עלילת הסדרה מצליחה ללפות את הצופה כבר מהרגע הראשון בעקבות נרטיב מעניין ומסקרן: שלושה אנשים נפגשים מאחורי הקלעים של שיחת הסכם אוסלו, אי שם בשנת 1993. אלכס, נורווגית אשר עבדה במכון שניהל את השיחות, אריק, פקיד במשרד החוץ, וליילה, מתורגמנית פלסטינית. 

אריק ואלכס ניהלו בעבר רומן, ממנו יצא תינוקת, אך אריק אינו יודע על קיומה. שנים רבות לאחר מכן, אותה תינוקת, שהפכה נערה, נוסעת לחפש את אביה בישראל, אך נחטפת בזמן שהיא נמצאת בסיני על ידי הארגון ״דאעש״. אמה, אלכס, מגיעה לארץ אף היא, בניסיון לחלץ את בתה, ומנסה לעשות הכל בשביל להצליח- להחזיר את הילדה שלה הביתה. 

בתהליך הזה, אביה מגלה אודות הילדה, מה שהופך את כל הנושא לנפיץ ודרמטי במיוחד. לאורך הפרקים, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של לוקיישנים, שפות, צבעים, תרבויות ואנשים. אלמנטים שהופכים את הסדרה לייחודית בנוף הנטפליקס המוכר. 

ניכר כי התסריט נכתב בקפידה, וגם המשחק של השחקנים, הישראלים והנרווגים כאחד, מעולה ומרשים במיוחד. בנוסף לכך, קשה לפספס כי הושקע תקציב רב בצילום ובנראות הפרקים, אין מה לומר, כאשר נטפליקס בתמונה, ההפקה קופצת רמה. 

התוצאה היא סדרה שאין בה רגע דל, במובן החיובי של המילה. בכל רגע משהו קורה, אירוע בלתי צפוי, דרמטי, כזה שגורם לצופה לעבור מיד לפרק הבא. בינג׳ מושלם, כבר אמרנו? לסיכום, ניתן לומר כי הפקה בינלאומית, תקציב שמן, ושחקנים ישראלים מעולים, היא כנראה נוסחה נהדרת לסדרה מעולה, כזו שבולטת בין המתחרים בז׳אנר, ויכולה להפוך להיות בקלות, לגאווה ישראלית נוספת. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE