הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכב 'מופע שנות ה-70' מצא את האשמה: "3 הנשים התלוננו נגדי על אונס בגלל ליאה רמיני"
במסמכים שהגיש לבית המשפט טען דני מסטרסון שקיימת קונספירציה נגדו וכנגד כנסיית הסיינטולוגיה, בה מעורבת השחקנית (ולשעבר חברה בכת) ליאה רמיני ושוטרים ממשטרת לוס אנג'לס. ככל הנראה, הטענה נמסרה כחלק מהניסיון למנוע את פתיחת המשפט בחודש הבא

שחקן הקולנוע דני מסטרסון, המוכר לרבים בתור "סטיבן הייד" מהסדרה "מופע שנות ה-70", סבור שקונספירציה כנגד כנסיית הסיינטולוגיה היא ההסבר לכך שהוא מואשם באונס של שלוש נשים. כך עולה ממסמכים שהגיש לבית המשפט בלוס אנג'לס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מסטרסון בבית המשפט, וליאה רמיני (צילום: Getty Images / AP)

 

כזכור, מסטרסון בן ה-45 נעצר בחודש יוני אשתקד, וכעבור מספר חודשים הוא הואשם באופן רשמי בשלושה סעיפים של אונס. שלושת המקרים המוזכרים בכתב האישום לכאורה אירעו בביתו של השחקן בהוליווד הילס: אונס של אישה בת 23 בשנת 2001, אונס של אישה בת 28 באפריל 2003 ואונס של אישה נוספת, בת 23, בשלהי 2003.

כעת, מסטרסון מאשים את משטרת לוס אנג'לס בכך שהיא עומדת מאחורי קונספירציה, ביחד עם השחקנית ליאה רמיני ("קארי" מהסדרה "מלך השכונה", ומי שפעלה כנגד כנסיית הסיינטולוגיה בה הייתה חברה ואף פרסמה סדרה דוקומנטרית כנגד הכת), וזאת מכיוון שמסטרסון משתייך לכנסייה.

מסטרסון גילם את "הייד" בסדרה "מופע שנות ה-70" 

 

טיעון מגוחך זה פורסם ע"י אתר TMZ, שהשיג מסמכים שהוגשו לבית המשפט ע"י עורכי דינו של השחקן. במסמכים אלו מסטרסון טוען ש"הגישה הגזענית של רמיני כלפי סיינטולוגיה", וליתר פירוט העובדה שהיא עזבה את הארגון, הוביל לכך ששלוש הנשים טענו שנאנסו ע"י השחקן לפני כשני עשורים.

כמו כן, מסטרסון טוען שרמיני השתתפה במפגשים של משרד התביעה ושלוש הנשים, והיא אף סיפקה להן הדרכה ועזרה להן לנסח את התשובות שלהן.

בפועל, מסטרסון סיפק את הטיעונים כחלק מבקשה שהגיש באמצעות עורכי דינו, בו הוא דורש שלא לקיים דיון בבית המשפט ב-18 במאי כפי שנקבע בחודש שעבר. לטענתו, הקונספירציה נגדו מחייבת לדחות את המשפט כדי שיוכל להיערך לכך בהתאם.

 

מסטרסון ועורך דינו בבית המשפט בלוס אנג'לס בשנה שעברה (צילום: AP)

 

כאמור, מסטרסון הסגיר את עצמו למשטרה בחודש יוני האחרון, זמן קצר לאחר שמשרד התביעה המקומי הודיע על הגשת כתב האישום. כבר במהלך הדיונים הראשונים שנערכו בעיר המלאכים, השחקן ועורך דינו טענו שחוקי ההתיישנות חלים על התקריות, שכן עברו קרוב לעשרים שנה מאז שהתרחשו.

אולם בית המשפט בלוס אנג'לס לא קיבל את הטענה, ולאחר מכן הוחלט להמשיך בהליך המשפטי שנפתח נגדו. למעשה, מזה יותר מארבע שנים מתנהלת חקירה כנגד מסטרסון, שאף נזרק מהסדרה "החווה" בדצמבר 2017, זמן קצר לאחר שתנועת ה-MeToo תפסה תאוצה.

ראוי להזכיר כי מסטרסון מכחיש את המיוחס לו כבר שנים רבות, ובמשרד התביעה אף הוחלט שלא להעמידו לדין בגין 2 תלונות נוספות: האחת בשל חוסר ראיות והשניה בשל חוק התיישנות.

עם זאת, חשוב להסביר ששלוש עבירות אונס עלולות לגרור עונש מאסר של עד 45 שנים בבית הכלא, אם מסטרסון אכן יורשע.

25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE