הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות השיחה עם אחיו, הנסיך הארי שוקל להישאר באנגליה
מסתמן כי השיחה הידידותית בין האחים, הנסיך וויליאם והארי, הצליחה לקרב בין השניים, כאשר לאחרונה נחשף כי הארי החליט לעכב את חזרתו לארצות הברית, וככל הנראה ישאר עוד זמן מה בארמון, על מנת לתמוך במלכה אליזבת

האם הסולחה לה העולם כולו מצפה עומדת להתרחש? כך נראה. לאחר שהנסיך וויליאם ואחיו, הנסיך הארי, שוחחו לאחר טקס הלוויה של הנסיך פיליפ, ונראו קרובים מתמיד, כעת מסתבר כי הארי החליט להישאר באנגליה, ולא לעזוב ולחזור מיד לארצות הברית, לאשתו, הדוכסית לשעבר, מייגן מרקל. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, לאחר השיחה המדוברת, השניים אף שוחחו עם אביהם, הנסיך צ'ארלס, ונראו מהצד כאילו אף סכסוך לא היה קיים מעולם. הסימנים החיובים כנראה באים לידי ביטוי, כאשר הארי החליט לא לטוס, כפי שתכנן לארצות הברית כבר ביום שני, אלא האריך את שהותו.  

מקורבים למשפחת המלוכה מספרים כי הצעד של קייט מידלטון, אשר הצליח לגרום לשניים לדבר, מצליח גם, ככל הנראה, לגרום לגישור מסוים בין האחים, ואולי אף, כך מקווים, לאיחוי השבר ביחסים בין האחים. שבר שהחל, כידוע, לאחר עזיבתו של הארי את הממלכה, והחריף לאחר פרסום הראיון התקשורתי אצל אופרה, יחד עם אשתו, מייגן מרקל. 

מקורב לאחים מסר: ״עוד מוקדם בכדי לדעת מה יקרה, אך אין ספק שזהו הצעד הראשון בדרך לפיוס, כפי שסבא שלהם, הנסיך פיליפ היה רוצה״.  



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE