הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרשת עולה באש: האם קים קרדשיאן ומאלומה ביחד?
מאז שקים קרדשיאן הודיעה על פרידה רשמית מבעלה, קניה ווסט, נראה כאילו העולם כולו מחכה לבשורה, מה יהיה בר המזל שיזכה בליבה. לאחרונה, שיתפה כוכבת הטראש תמונות ברשת החברתית כשהיא צמודה במיוחד לכוכב, מאלומה

לאחר שבועות ארוכים, בהם התקשורת עסקה בעיקר בהליך הגירושים התקשורתי והמורכב של הזוג קים קרדשיאן וקניה ווסט, נראה שכעת הרוחות מעט נרגעו, ואפשר להתעסק במה שחשוב באמת- בחיי הרווקות הלוהטים של קים. לאחרונה, מקורב לכוכבת הטראש אף סיפר מי נמצא ברשימת המחזרים המרשימה, אך כעת, קים מצליחה לעורר סערה ברשת, בעקבות תמונות שפרסמה, לצד הזמר מאלומה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפי הדיווחים, קים קרדשיאן ומאלומה בילו יחד במסיבה חגיגית במיאמי, זאת לאחר שקים הגיעה לעיר לנופש. השניים צולמו יחד, צמודים מתמיד, כאשר קים נראית מאושרת, ומחוזרת מתמיד. התמונות, כאמור, הצליחו להטריף את הרשת כולה, ובעיקר את המעריצים והעוקבים של הכוכבת. 

בינתיים, מאלומה מיהר להבהיר כי הוא רווק ומאושר, ואילו קים טרם הגיבה לשמועות. כזכור, לפני מספר שבועות בלבד, קים פרסמה תמונה בעמוד האינסטגרם שלה, בו היא קורצת לזמר. אקט שהצליח בזמנו לחולל סערה וסקרנות רבה מצד המעריצים של השניים. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE