הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השחקנית אנלין מק'קורד חושפת: ״אני סובלת מהפרעת זהות דיסוציאטיבית״
הכוכבת המוכרת והאהובה מהסדרה ״90210״ חשפה לאחרונה כי במשך שנים היו לה מספר זהויות, איתן נאלצה להתמודד, ואף גילתה באומץ לב כי היא מאמינה שההפרעה קשורה לשרשרת של תקיפות מיניות אשר עברה בילדותה

השחקנית אנלין מק'קורד (33) חשפה השבוע כי היא התמודדה במשך שנים עם הפרעת זהות דיסוציאטיבית. מדובר על הפרעה בה  יותר מאישיות אחת קיימת באותו אדם. התופעה מוכרת גם בשם נוסף: ״פיצול אישיות״. מק'קורד סיפרה כי בעבר, היו לה כמה זהויות שונות: ״פעם הייתי בוהמית, פעם ילדת פרחים, ופעם אישה קשוחה וחזקה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוד סיפרה מק'קורד כי לאחר צילומים של סרט שלקחה בו חלק, לא הצליחה לחזור לדמותה בסרט. ״אחת הזהויות השתלטו עלי, ולא הצלחתי למצוא את הדמות שלי. הייתי במקום מבלבל ואפל מאוד. זה היה קשה״, סיפרה. 

מק'קורד סיפרה כי בשנת 2017 קיבלה אבחנה שגויה שאמרה כי היא סובלת מהפרעה דו קוטבית, ובעיקר מיהרה לומר כי חשוב לה להעביר את המסר כי מי שסובל מהפרעת הזהות הדיסוציאטיבית לא חייב להרגיש בושה. ״חשוב לי לחלוק את המסע שלי, לא להרגיש בושה. רק ככה אפשר להתמודד. הבנתי שזה יותר נורמלי להיות עם בעיה, מאשר להיות בלי בעיות בכלל״ אמרה. 

לבסוף, סיכמה מק'קורד במסר אופטימי: ״אם אתם חושבים שמישהו נורמלי, כנראה שהוא לא. היום אני יכולה לומר בביטחון מלא כי אני אסירת תודה על המסע שעברתי״. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE