הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פתחתם את הנטפליקס ומתלבטים במה לצפות? הנה 3 המלצות שוות במיוחד
במיוחד לקראת סוף השבוע, ריכזנו עבורכם שלוש המלצות לסרטים חדשים וחמים במיוחד מבית ענקית הסטרימינג, נטפליקס, כאלו שמתאימות לצפייה לבד, בזוג, או עם כל המשפחה. רק אל תשכחו להכין את הפופקורן והשתייה

אין ספק כי ההיצע האדיר והבלתי נגמר של נטפליקס יכול פעמים לבלבל. יותר מזה, רבים מאיתנו יכולים לבלות, לגמרי בטעות ובלי לשים לב, דקות ארוכות ולעיתים אף שעות, מבלי להצליח לבחור סדרה או סרט אחד, מתוך המגוון הגדול. בדיוק בשביל זה, החלטנו להמליץ על שלושה סרטים חדשים ומעולים, כאלה שיעשו לכם את סוף השבוע. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


1. פלה

מדובר על דוקו איכותי במיוחד, אשר שמו מתבסס על אגדת הכדורגל בברזיל, שחגג לאחרונה שמונים, אך טרם, לא ברור מדוע וכיצד, נעשה עליו סרט תיעודי איכותי וראוי. חשוב להתחיל ולומר כי הסרט עשוי באופן מעורר התפעלות, כפי שדוקו טוב צריך להיות. במילים אחרות, ״פלה״ מצליח להתבלט על סרטים מהז'אנר, ומתפקד כסרט קולנועי לכל דבר. לאורך הצפייה בסרט תוכלו ליהנות מצילומים אותנטיים ממודניאל אשר נערך במקסיקו אי שם בשנות השבעים. חשוב לומר- אתם לא חייבים לאהוב כדורגל או ספורט על מנת ליהנות מהסרט. מדובר על סרט מרתק, שמספר תרבות, חיים אחרים, היסטוריה, זהות, פוליטיקה, ומה לא. כל הנושאים המורכבים והטעונים האלו, מצליחים להפוך את הסרט ליצירת אמנות של ממש. 

2. טריפ רע

בסרט זה תוכלו לצפות בתצוגת משחק מרשימה במיוחד של השחקנים האהובים והמוכרים ליל רל הווארי, ואריק אנדרה. השניים משחקים שני גברים, לא חכמים במיוחד, אשר מטיילים ברחבי ארצות הברית, ועושים כל מיני מתיחות על אנשים שונים. התוצאה? סרט קורע מצחוק, כזה שמתאים לצפייה עם כל המשפחה. אין ספק שהסרט לקח לא מעט השראה מהסרט המופתי ״בוראט״, וזה דווקא עובד. לסיכום, אם מתחשק לכם קומדיה פרועה לגמרי, אך כזו שגם תוכלו למצוא בה מעט תוכן (שיח על הטבע האנושי, זהות, ועוד)  זה הסרט עבורכם. 

3. פשוט שחור

הסרט החל את דרכו בצרפת, ולאחרונה נקנה על ידי נטפליקס. העלילה עוקבת אחר בחור צרפתי, אשר מנסה לארגן צעדה גדולה בכיכר בפריז, למען זכויות השחורים. במהלך הסרט, הגיבור נפגש עם כמה מהדמויות החשובות ביותר בתרבות הצרפתית של אותם זמנים. מדובר על היצירה הקולנועית הראשונה של האמן ז'אן-פסקל זידי, ומה יש לומר, הצליח לו. שם הסרט הגיע מתוך ביקורת על הלבנים, אשר רואים כך את הקהילה השחורה בצרפת. הסרט מצליח להנגיש את המורכבות והמתיחות אשר מתקיימות בין הלבנים והשחורים בצרפת, ושאלות נוספות כגון זהות, מגדר, וכדומה.  



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE