הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פרשנות: אמריקה החלה לגסוס לאחר בחירות 2020, ביום שאחרי משפט פלויד היא נכנסה למצב של מוות קליני
זו כבר לא תהיה אותה אמריקה, מערכת המשפט קרסה בבחירות 2020 בהוכיחה כי אינה מסוגלת לשמר את רצון האמריקאים בטוהר בחירות, עתה היא הראתה חשש לא רק מהאינטרסים של האליטות אלא גם מההמון הזועם המתודלק על ידי אותן אליטות בדיוק - וככה חזרנו לימי הביניים של האליטות הפרוגרסיביות המשמשות ככמרים והאפרו-מרקסיסטי המשמשים כקדושיהם המעונים

דברים מוזרים קורים באמריקה. אחד מהם התרחש אמש.

ננסי פלוסי, יו"ר בית הנבחרים שחטפה חצי התקף אפילפטי בעבר למול מצלמות הטלוויזיה בישרה לאחר הכרעת הדין במשפטו של השוטר דרק שובין כי יש לומר "תודה לג'ורג' פלויד על שהקריב את חייו למען הצדק".

פלוסי , אליטה לבנה אם להשתמש בטרמינולוגיה מעמדית/גזעית (מעניין שהנאציזם הוא באמת האידאולוגיה המוצלחת ביותר מבחינת יכולת ההתכה של מעמדות וגזע - הנאציזם והמפלגה הדמוקרטית האמריקנית) משתמשת בדמו השחור והקדוש של פלויד. 

במידה מסוימת הודאה לא מודעת לכך שהלבנים הדמוקרטים משתמשים בשחורים ליצירת מרטירולוגיה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המרטירולוגיה הקתולית של בת למהגרים איטלקיים כפלוסי (הרבה דמוקרטים הם קתולים) שיוצרת "קדושים" שחורים בעלי דם פועלים (במקרה של פלויד עבריינים) למול המשטרה הלבנה (שהיא למעשה ייצוג של הבורגנות הזעירה) היא נוסחת מלחמת המעמדות (ושנאת החוק - שכן הבורגנות הזעירה באמריקה מאפיינת את החוק) שהופכת את הדברים לכה חולניים.

אין ספק כי בעולם המונחים של פלוסי (שאינה אישה חכמה במיוחד) -  ג'ורג' פלויד הוא ישו שחור בן זמננו שהקריב את חייו למען עקירת חטאיי אמריקה הלבנה וגאולתם באמצעות המפלגה הדמוקרטית.

ואני חשבתי שהוא לא מכור לקראק שהצמיד סכין לבטן אישה הריונית, אלא בכלל מרטין לותר קינג ג'וניור.

בכל מקרה, אולי לא הכל אבוד, שכן דברי פלוסי זכו לקיטונות ביקורת משני הצדדים - והם מגלים דבר מה מרתק - הלוגיקה והסגנון של השמאל האמריקני פגומים גם בעיני אנשים הבאים משורותיו היצירתיים - עזיבת אנשים כבארי וויס, גלן גרינוואלד, ונעמי קליין כבר משדרת שהשמאל האמריקני החולש על המרחב הפוליטי והתאגידי הפך לדת מטורפת עבור מטורפים.

משמאל הזכירו לפלוסי כי פלויד לא הקריב עצמו למען מטרה עילאית אלא נרצח על מדרכה, מימין שמעה כיצד שוב דמות פוליטית הופכת לפולחן סגידה דוגמת רות בדר גינסבורג או מרטירים פרוגרסיביים אחרים המעידים כי השמאל המאריקני ועבודת אלילים אינם כה רחוקים זה מזה.

אבל הסיפור הגדול של המשפט הזה הוא מערכת המשפט האמריקנית, לא האליטה החוגגת את כך שהשחורים מרוצים מהצדק שנעשה לדעת רובם.

אלא מערכת משפט שהפכה לבדיחה בשל שחיתות ומעורבות בלתי תקינה של כספים בקבלת החלטות, ועתה שוב הפכה לבדיחה עוד יותר גדולה בשל העובדה שפסקי דין ניתנים על בסיס פחד מדעת הקהל.

המשפט של דרק שובין, שאנו באתרי החדשות כינינו 'משפט פלויד' במטרה למשוך קוראים - אכן סיפק חדשות, אך הוא גם היה אמור להיפסל שלשום.

קטעי וידאו חדשים מהמשפט שלא ראינו בעבר, באחד מהם נראה פלויד עצמו רוטט כמו שלט סוני פלייסטיישן 2, דקות רבות לפני המאורע ששינה את ההיסטוריה האמריקנית לא היה הדרמה האמיתית היחידה - אלא דווקא דבריה של מקסין ווטרס שלשום שאיימה כי במידה ולא יימצא השוטר דרק שובין אשם אזי על השחורים לצאת לרחובות ולהתפרע. בו ברגע שחברת הקונגרס איימה כך - המשפט אמור היה להיפסל - אך באמריקה של היום זה כבר לא המצב.

שמענו עדים מומחים שסיפרו על הרצח, שוטרים שהיו בזירה ושלט, וגם רופאים שסיפרו על מנת יתר, אך אף אחד מהם לא גנב את הכותרות כמו אותה חברת קונגרס שכלל לא חדרה לתוך אולם בית המשפט.

אכן, לחבר מושבעים לא הייתה ברירה.

הפחד לשפוט על פי לשון החוק, ולא הפחד מהחוק שולט עתה באמריקה.

כי שובין אולי הרג את פלויד וחייב לבלות 20 ומשהו שנים מאחורי סורג ובריח, אך אני בספק רב אם אכן מדובר ברצח ממדרגה שנייה - רצח שבהגדרתו המשפטית הינו רצח בכוונה להמית אדם.

במקביל, מחוץ לאולם המשפט במיניסוטה אמריקה דומה לאישה מוכה על סף רצח בידי בעלה.

הדמוקרטים הם הבעל, אמריקה היא האישה. בכל פעם שהיא בידיהם היא חוזרת למצב של ניורזיה אקוטית שבה בעלה מאביס עליה קשיים.

הדמוקרטים מוסיפים מדינות, שופטים, ומהגרים, מעמיסים על גבה. מעוותים את צורתה. יודעים, שאם הם לא יכולים לשלוט באישה זו - הם יאכילו אותה עד שאף גבר לא יסתכל עליה עד שעורקיה יתפקעו.

הם גם קצת שונאים אותה, אבל לא יכולים להיפרד ממנה, בסוף הם יגמרו כמו בעל קנאי שפותח את מהדורת החדשות של 20:00 - רצח מטורף, ושהשכנים לא יגידו שלא ידעו שמשהו מסריח קורה שם.

עתה נראה כי הגבול האמריקני פרוץ, סין על סף פלישה לטיוואן, רוסיה על סף פלישה נוספת לאוקראינה, אבל העיקר שאפשר להתכנס מול מדשאות הבית הלבן ולדבר על גזענות מערכתית - גם שזו לא קיימת כבר למעלה מ-50 שנים.

אמריקה מתה בבחירות 2020, כשמערכת המשפט שלה הושחתה לחלוטין במהלכן.

עכשיו אנו רואים כיצד האנשים ששולטים במערכת המשפט אינם רק סחיטים בידי כסף וכוח, אלה גם חרדים לא פחות מההמון ומדימויים תקשורתיים המתווכים להם.

שכן לאחר שחברת הקונגרס ווטרס איימה כי במידה והשוטר שובין לא יורשע בכל הסעיפים "נצא לרחובות ונתכונן, ונתעמת" השופט היה חייב להורות על פסילת המשפט.

שופטים הנשלטים בידי כספי המעמד העליון, ובידי החרדה מהמעמדות הנמוכים - הם לא שופטים, הם שותפים לפשע המאפשר לבני המעמד העליון להפוך את דם פלויד השפוך לגביע קדוש.

כיום באמריקה אם אתה חושב בצורה מסוימת על גזע מסוים, אתה גזען. רק לנו (השמאל) מותר להגיד דברים מסוימים על גזעים מסוימים ולא להיות גזענים - אלה רמת הטיעונים.

עתה, לאחר שמערכת המשפט האמריקנית הראתה את צבעיה האמיתיים בפרשת הבחירות ובפרשת ג'ורג' פלויד - אפשר להתחיל את הקדיש - ממילא קלושים הסיכויים שיהיה כאן נשיא רפובליקני בעשורים הבאים.

בכל זאת הדמוקרטים מחליפים פה את האוכלוסייה - אבל היי זה טיעון של אנשי עליונות לבנה. ושל יהודים עם ידע בסטטיסטיקה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE