הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ירצה בפני 40 ראשי מדינות! במשפחת קנדי תוהים האם ביל גייטס זומם לרכז בידו עוצמה חקלאית-פוליטית במטרה ליצור זן חדש של ניאו-פיאודליזם?
ביקורת רבה נשמעת באחרונה על גייטס גם מתוך הממסד הפוליטי באמריקה, דו"ח של אחיינו של הנשיא קנדי אף מאשים את גייטס בעיסוק מתקדם בזן חדש של ניאו-פיאודליזם, ובתוך כך במשכנם של האליטות הפוליטיות במערב מייסד מיקרוסופט הינו עדיין מרצה מבוקש - השבוע ידבר בפני ראש ממשלת צרפת, בריטניה, ונשיא ארה"ב בועידת אקלים מיוחדת

מי שתואר על ידי תוצאות החיפוש בגוגל כ"רופא החזק ביותר בעולם", ביל גייטס, אמור להרצות השבוע בבמה פתוחה למול 40 ראשי מדינות בפסגת האקלים שמארח ג'ו ביידן, כך על פי דיווח רויטרס.

גייטס, הוא מומחה ידוע להנדסת אקלים ויהיה הדובר המרכזי בפסגה הווירטואלית שתחל ביום חמישי ובה ישתתפו נשיא צרפת עמנואל מקרון וראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון.

על פי הדיווחים גייטס ידבר על "חדשנות באנרגיה נקייה" ו"ענפים שטרם נוצרו".

ההודעה מגיעה כאשר הדמוקרטים הציגו מחדש את "הגרין ניו-דיל", המחודש שלהם, שמבקש להעביר מאות מיליארדי דולרים ליוזמות "ירוקות" כביכול במטרה לעבור לכלכלה ירוקה, ממקורות שאינם פולטים גזי חממה.

המבקרים הזהירו כי התכנית תקריס את הכלכלה תוך שהיא מעניקה שליטה מוחלטת לממשלה בכל היבטי החברה.

הסנאטור ראנד פול ציין גם כי היוזמה מתווה תוכניות להקים צבא נוער של חיל האקלים האזרחי שיוכשר לעקוב אחר המנדטים הממשלתיים.

ביל גייטס הזרים מיליונים למחקר הנדסי-גיאוגרפי מוזר לחסימת השמש, והעביר לפחות 4.6 מיליון דולר לחוקר הראשי ב-SCoPEx.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גייטס הועלה לאחרונה כאיש "שיציל את העולם" ויעזור לכדור הארץ להגיע לפליטת פחמן אפסית בדו"ח של מגזין Wired, למרות שסטנדרטים כאלה לא באו לידי ביטוי באורח חייו של הפילנתרופ המיליארדר עצמו.

גייטס הוא הבעלים של 4 מטוסים פרטיים ואוסף של פורשה השמורים באחוזתו שהינה בגודל מפלצתי ובלתי נתפס של כ-66,000 רגל מרובע.

כפי שהדגשנו בעבר, בעוד אמרו לאמריקאים שהחלום להחזיק בנכס פרטי נגמר בעת ה'איפוס גדול', גייטס ומיליארדרים אחרים קנו כמויות אדירות של אדמות חקלאיות.

גייטס הוא כיום הבעלים הגדול ביותר של שטחים חקלאיים באמריקה, על פי דו"ח פורבס, כל אותו זמן שהרצה לאמריקנים כי גידול בשר בקר הורג את כדור הארץ.

בעוד התקשורת המרכזית ממשיכה להדגיש את השפעתו של גייטס, הוא זכה לביקורת קשה במקומות אחרים.

כפי שהדגשנו בעבר, עורך הדין רוברט פ. קנדי ​​ג'וניור, בנו של רוברט פ. קנדי ​​ואחיינו של נשיא ארה"ב לשעבר ג'ון פ. קנדי, כתב דו"ח מקיף בו האשים את גייטס בעיסוק בניאו-פיאודליזם.

 

מאמרו מעורר ההדים של קנדי

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE