הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מה רשם לעצמו על כף היד דרק שובין ברגעים לפני שהוקרא פסק הדין? עדשת המצלמה קלטה את הדברים בזמן יציאתו מביהמ"ש
נראה כי המשפט של השוטר לשעבר שהואשם ברצח ג'ורג' פלויד ונמצא אמש אשם בכל הסעיפים, סוקר כמעט מכל זווית אפשרית, אך עדשות המצלמה שהיו אמש באולם בית המשפט במיניסוטה הצליחו למצוא עוד פרט מסתורי אחד

דרק שובין רשם את מספר הטלפון של עורך דינו על ידו לפני הרשעתו ביום שלישי בהריגתו של ג'ורג' פלויד, כך נכתב בדיווח חדש של הניו יורק פוסט.

עורך דינו של שובין, אריק נלסון, אישר עם TMZ כי לקוחו רשם את מספרו לקראת ביטול מתן אפשרות השחרור בערבות שלו - ולאחר הקראת פסק הדין של אשם בכל אחד מהסעיפים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בתצלום המראה את שובין מלווה באזיקים על ידי קצין לאחר פסק הדין, ניתן לראות כתיבה על כף ידו השמאלית של השוטר לשעבר.

שובין מתמודד עם מקסימום של 40 שנות מאסר בגין מותו של פלויד במאי 2020.

הוא הורשע ברצח מדרגה שנייה, רצח מדרגה שלישית והריגה מדרגה שנייה.

השוטר לשעבר כרע על צווארו של פלויד במשך יותר מ-9 דקות במהלך מעצר ברחוב מיניאפוליס.

שובין יתמודד עם גזר הדין בעוד שמונה שבועות. מומחים אמרו כי ככל הנראה הוא יוחזק במעצר מגן ואף עלול להיכנס למתקן כליאה מחוץ לשטח מדינת מיניסוטה.

כאמור, לאחר הרשעתו של שובין, כעת בית המשפט מתפנה לטפל בנושא הענישה, וליתר פירוט תקופת המאסר שתוטל על השוטר לשעבר.

באופן עקרוני, החוק במינסוטה ממליץ להטיל מה שמכונה "מאסר משוער" במקרים שבהם מדובר בבעלי עבר נקי (לפחות עד העבירה המדוברת שבגינה הוא נענש). במקרה של שובין, מדובר ב-12 וחצי שנות מאסר בגין רצח מדרגה שנייה, 12 וחצי שנות מאסר בגין רצח מדרגה שלישית ו-4 שנות מאסר בגין הריגה מדרגה שנייה. כלומר, 29 שנות מאסר עבור שובין בן ה-45.

כמו כן, חשוב להדגיש שישנה תקופת מאסר מקסימלית עבור כל אחד מהסעיפים הללו: 40 שנות מאסר לרצח מדרגה שנייה, 25 שנות מאסר לרצח מדרגה שלישית ו-10 שנות מאסר להריגה מדרגה שנייה. כלומר, 75 שנים בבית הכלא.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE