הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לעיני המצלמות: נהג מיניוואן פגע בחרדים ברחובות ניו יורק ונמלט
על אף שהמשטרה פתחה בחקירה, דווקא חברי ארגון שורים הבחינו במכונית למחרת היום והובילו למעצרו של החשוד. חרף המעשה החמור ומקומם, בית המשפט קיבל את טענת עורך דינו לפיו מדובר בתאונת דרכים בלבד, ועל כן הוא שוחרר ממעצר ורישיונו לא נשלל

רשויות החוק בניו יורק עצרו גבר בשנות ה-20 לחייו מוקדם יותר השבוע, וזאת לאחר שהוא תועד כשהוא פוגע עם רכבו בחמישה הולכי רגל המשתייכים לקהילה החרדית בברוקלין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי הדריסה, במהלך סוף השבוע בניו יורק (צילום מסך מתוך טוויטר)

 

תחילת האירוע ביום שבת האחרון, בסביבות השעה 10:15 בלילה, בסמוך לצומת השדרות ויית' (Wythe) ורוטלדג' בשכונת וויליאמסבורג ברובע. 

בתיעוד שפורסם מהמקום ניתן לראות את רכב המיניוואן מתחיל לנסוע ברוורס ופוגע בחמשת הולכי הרגל, שככל הנראה המתינו במעבר חצייה. למרבה המזל, חמשת הפצועים - בני 11 עד 82 - נפצעו באורח קל בלבד. במשטרת ניו יורק הוסיפו שהקורבן המבוגר ביותר נזקק לפינוי לבית החולים בעקבות פגיעה בכף רגלו.

 

 

תחילה היה נדמה שמדובר בתאונה תמימה, אך חוקרי המשטרה מטילים ספק על כך מכיוון שלא היו מכוניות אחרות שחסמו את היציאה של המיניוואן. דהיינו, הנהג יכל להשתלב בכביש מבלי לנסוע לאחור.

יתרה מכך, על אף שהנהג נשאר בזירה במשך מספר דקות (בתיעוד ניתן לראות גבר שמסמן לו עם הידיים), הוא בחר להימלט מהמקום עוד בטרם הגעת כוחות המשטרה והצלה.

 

מעצרו של החשוד, שוחובידין בחריטדינוב, ביום ראשון (צילום מתוך טוויטר)

 

במשטרה פתחו בחקירה, אולם למחרת התקרית חברי ארגון שומרים בברוקלין איתרו את רכב המיניוואן, שחנה בסמוך לצומת השדרות פרנקלין ופארק בשכונת בדפורד-סטוביסנט ("בד-סטיי").

אנשי הארגון הזעיקו את המשטרה, ובתוך דקות השוטרים עצרו את הנהג הפוגע, שבהמשך זוהה כשוחובידין בחריטדינוב (Shokhobiddin Bakhritdinov) בן ה-26.

אתמול (שני) בחריטדינוב הובא בפני שופט והואשם בשני סעיפים בלבד - תקיפה ונטישת זירת תאונה. חרף חומרת האירוע, בית המשפט מצא לנכון לשחרר את בחריטדינוב. עורך דינו של החשוד, ג'ק בריוור, טען שמדובר בתאונת דרכים ותו לא, והשופטת מריה ארגונה קיבלה את הטענה והחליטה שלא לשלול את רישיונו של בחריטדינוב.

 

קבוצת החרדים עמדה על המדרכה כאשר הנהג החל לנסוע לאחור (צילום מסך מתוך טוויטר)

 

במהלך הדיון שנערך אתמול, וילפרד קוטו ממשרד התביעה בניו יורק טען ששבעה אנשים נפצעו בתקרית, וזאת למרות שבתיעוד ניתן לראות חמישה פצועים (וכך גם צוין בדו"ח משטרת ניו יורק).

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE