הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מזל שההורים והילדים הספיקו לברוח": חשוד בהצתת בית בדרום קליפורניה נלכד בתום מצוד נרחב
חקירת כוחות המשטרה נמשכה קרוב לחודש ימים, והיא הגיעה לסיומה השבוע עם פשיטה שנערכה בבית מלון בריברסייד, במהלכה נעצר דניאל ריי פל בן ה-38. לא ברור מה גרם לו להצית את הבית באישון לילה, בזמן שזוג הורים ושני ילדיהם הקטנים ישנו, אך הוא יועמד לדין בגין ארבעה ניסיונות רצח והצתה

רשויות החוק בדרום קליפורניה עצרו מוקדם יותר השבוע גבר בשנות השלושים לחייו, בחשד שהצית בית ובו בני זוג ושני ילדיהם בשעות הלילה המאוחרות בחודש שעבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, דניאל פל, על רקע אילוסטרציה (צילום: משטרת רדלנדס / Shutterstock)

 

תחילת האירוע בלילה שבין ה-21 ל-22 במרץ, בסביבות השעה 2:00, ברחוב דבון בעיר רדלנדס, הממוקמת כ-100 ק"מ מזרחית מלוס אנג'לס.

כוחות רבים של מכבי האש הוזעקו לבית, שנשרף כליל, אך למרבה המזל בני המשפחה הצליחו לברוח מהבית, ואיש לא נפגע במהלך התקרית. למחרת היום, חוקרי המשטרה כבר הבינו שנסיבות הדליקה חשודות ביותר, והם פתחו בחקירה.

 

 

חקירה זו הגיעה לסיומה אתמול (שלישי), כאשר כוחות המשטרה פשטו על בית מלון בריברסייד ועצרו את דניאל ריי פל בן ה-38, שצפוי לעמוד לדין בגין הצתה וארבעה סעיפים של ניסיון רצח.

למרות מעצרו של פל, במשטרה עדיין מתקשים לייחס מניע למעשה, ולא ברור אם מדובר בהצתה אקראית, או שמא קיימת היכרות מוקדמת בין החשוד לבין אחד ההורים, או שניהם.

 

 

לחוקרי המשטרה נדרש קצת פחות מחודש כדי לאתר את פל, ובהודעה שפורסמה ע"י משטרת רדנלדס נמסר שהבלשים הגיעו אל החשוד לאחר שבחנו עשרות שעות של צילומים ממצלמות אבטחה בבתים ובתי עסק באזור.

החוקרים מיד הבחינו באדם חשוד שנוסע בשכונה שבה אירעה השריפה, כאשר מדי פעם הוא יוצא מהמכונית. בעזרת מצלמות מיוחדות לזיהוי לוחיות רישוי, השוטרים הצליחו לזהות את המכונית, ובכך הם סימנו את פל כחשוד המרכזי.

מספר בלשים סמויים השתתפו במבצע שהחל אתמול, בו הם התמקמו בשכונה מסוימת בעיר ריברסייד שבה החשוד נצפה לאחרונה. פרטים רבים טרם פורסמו, אך במשטרה סיפרו שבשלב מסוים הבלשים הבינו שפל מתגורר בבית מלון סמוך. בית המשפט אישר צו חיפוש, ובתוך זמן קצר התבצעה הפשיטה במקום.

 

כוחות המשטרה פשטו על חדרו של פל באחד מבתי המלון בריברסייד (צילום: גוגל מפות)

 

בית המשפט במחוז קבע שפל יכול להשתחרר בערבות בתמורה למיליון דולר, אולם נכון ערב יום רביעי הוא נותר במעצר. פל אף יובא בפני שופט מחר (חמישי), שם ישמע לראשונה את כתב האישום החמור שהוגש נגדו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE