הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לכבוד יום ההולדת: קורטני קרדשיאן חוזרת לשובבות של גיל הנעורים
האחות הגדולה של משפחת קרדשיאן, קורטני, חגגה לאחרונה 42, והחליטה לחזור להשתטות ממש כמו נערה מתבגרת. בן זוגה הטרי, המתופף של להקת בלינק 182, טראוויס בארקר, החליט לתעד את הסיטואציה, ואף פרסם את התמונות ברשת החברתית

נראה שהחיים מתחילים מחדש בשנות ה-40, מה שנכון במיוחד כאשר זה מגיע לקורטני קרדשיאן. לאחרונה, חגגה כוכבת הטראש יום הולדת, כאשר בן זוגה החדש, טראוויס בארקר, החליט שמדובר בטיימינג מושלם לשתף את העולם בתמונות קנקיות של קורטני, כאלה שכמעט יכולות להזכיר את קלטת המין המפורסמת של אחותה, קים קרדשיאן. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, קורטני קרדשיאן טענה פעמים רבות כי היא מנסה לא לחשוף את חייה האישיים לתקשורת, ולכן נמנעת מלקחת חלק בצילומי הסדרה ״משפחת קרדשיאן״. אך ההצהרות של הכוכבת, לא מנעו מבן זוגה, להעלות כמה תמונות שנויות במחלוקת, לכבוד יום הולדתה. 

מסתמן כי השניים מאוהבים במיוחד, אחרת קשה להסביר את העובדה כי טראוויס בארקר מצליח להוציא מקורטני את הצד המשעשע-קינקי שלה. בתמונות המדוברות, מופיעה קורטני כשהיא מוצצת את האצבע של בארקר. לתמונות הוסיף בארקר את הכיתוב: ״אני אוהב אותך. את ברכה לעולם״. 

התמונות הצליחו לעורר סערה ברשת, כשהן בקלות יכולות להיתפס כתמונות מיניות לכל דבר. כזכור, טראוויס בארקר קעקע לאחרונה את שמה של קורטני, על בית החזה שלו. מה יש לומר, האהבה חוגגת. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE