הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דעה: בישראל ובמערב, האליטות השמאליות מחליפות את בני הארץ בזרים כדי לשלוט בכם לנצח, האם ציון עובדה זו עושה אתכם לנאצים?
'תיאוריית ההחלפה' היא שטח מסוכן לדיבור, אך לפני שבועיים מגיש תכנית החדשות הפופולרי בארה"ב "העז" לדבר על המובן מאליו המתרחש ברמה הסטטיסטית והדמוגרפית בכל ארצות המערב בשני העשורים החולפים. 'תיאוריית ההחלפה' למעשה ככל דבר שהאליטות לא אוהבות לדבר עליו, משוייכת ל"ניאו נאצים" ו"אנשי עליונות לבנה" כשבפועל התיוג הזה מבוסס על שקר אשר נועד להסיט את המבט מהעובדות היבשות. אז מעניין איך אפרו-אמריקנים המוחלפים במפעלים אמריקאיים בידי מהגרים ממקסיקו מסכימים עם "התיאוריה הנאצית" המעדיפה שחורים על מקסיקנים, או צוענים מהונגריה שמוחלפים בעבודת מטבח על ידי מהגרים מצפון אפריקה חושבים על "התיאוריה הנאצית" שמעדיפה צוענים בני המקום ממהגרים שאינם ילידי הונגריה, או ישראלים ממוצא אפריקני שמקצצים בקצבאותיהם כדי לפנות כסף לעובדים לא חוקיים. נכון - כול ילידי הארצות המערביות הללו ממוצא לא לבן שרק רוצים להתפרנס בכבוד הם ללא ספק נאצים! . אבל ככה זה עובד - אם לא מסכימים איתך - אתה נאצי - עד שיחליפו אותך לגמרי

רנו קאמי, אבי 'תיאוריית ההחלפה הגדולה', הוא הומוסקסואל מוצהר שזכה לתמיכת הסופרים היהודיים אלאן פינקלקראוט (בן לניצולי שואה) ויעקב זאמור שאמרו כי 'תיאוריית ההחלפה' אינה המצאה משונה.

האמת היא לא רק שתיאוריית ההחלפה אינה המצאה משונה - העובדות מוכיחות כי היא לחלוטין נכונה (להלן).

תזת 'ההחלפה הגדולה' טוענת כי האליטות בצרפת (וחסידי התיאוריה טוענים כי במערב כולו) מעוניינות להחליף את האוכלוסייה המקומית באוכלוסיות אחרות כדי לאפשר לאליטות לשלוט ביתר קלות בחיי העם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רנו קאמי - אבי תאוריית ההחלפה הגדולה

התזה אומצה גם בידי חוגים לאומיים , אך גם בידי שוליים ניאו-נאצים הטוענים כי ההחלפה הגדולה היא למעשה 'קונספירציה יהודית' לרצח האדם הלבן.

מיותר לציין שקאמי עצמו מתנגד בחריפות לפירושים מעוותים אלה לתיאוריה.

בעיני התקשורת הליברלית כל מי שמדבר על התיאוריה - הוא בעצם נאצי!  וראו מה קרה לטאקר קרלסון רק בשבוע שעבר (להלן).

אך הסתת התיאוריה למקומות אפלים שגויה לא פחות מאשר פסילתה משום שכמה משוגעים תפסו טרמפ עליה.

למה הדבר דומה ? להתנגדות לתיאוריית מוצא המינים של דארווין מכיוון שהיטלר אימצה והעניק לה פירוש חולני משל עצמו.

במילים אחרות : זה שמישהו מטומטם אימץ רעיון טוב, לא אומר שהרעיון מטומטם, או אני מטומטם.

אותו דבר לגבי אדולף היטלר עצמו, שהיה אדם רע אך גם הגה את פרוייקט תכנון הכבישים המודרני הראשון באירופה.

מה שמעלה את השאלה האם אימוץ תכנון כבישים מהירים מודרניים ולמידה משיטות הנדסה גרמניות ששוכללו בשנות ה-30 וה-40 תחת היטלר, הופכת אותי למהנדס כבישים נאצי?.

כך גם בכל נושא לימוד קולנוע מסרטיה של ריפנשטייל, פילוסופיה מהיידיגר וכו'.

אך האמת היא, שהתיאוריה של קאמי אינה גאונית או מהפכנית.

 היא בכלל לא "תיאוריה".

 אפשר לראותה כעובדה דמוגרפית, כלכלית, סטטיסטית המובילה למסקנה כי אליטות שיפוטיות, כלכליות, ואקדמיות מקדמות מעבר אוכלוסין בקנה מידה רחב מן העולם הדרומי לצפוני.

בין אם מדובר בעובדה חיובית או שלילית, בתכנון מודע או סמוי, אין זה משנה - הדפוסים עליהם הצביע קאמי לפני כ-20 שנים ברורים לחלוטין - זהות המהגרים, פטרוניהם, התוצרים הפוליטיים שנוצרים מההליך, הצנטרליזציה העל-ממשלתית שלו, והעובדה שאלה זהים כמעט בכל המקרים, בכל מדינות אירופה ובארה"ב, מעוררים תהיות לכל הפחות.

צירוף מקרים מדהים? לא נראה לי.

בישראל, ובמדינות מערב אחרות, האליטות המקומיות נמצאות בעיצומו של תהליך דילול האוכלוסייה הותיקה ויצירת בסיס דמוגרפי מקרב אוכלוסיות חדשות אשר יביעו בתורן נאמנות עמוקה לפטרונים האמונים על הגלובליזם הפוסט-לאומי ומבוסס 'זכויות האדם' אף אם הנתינים עצמם לא מבינים את העיקרים הקנטיאניים של פטרוניהם - הרי שהדבר מספיק לדירה חדשה ולביטוח בריאות - ודי בכך. במידה מסוימת גל הפופוליזם מארדואן ועד טראמפ הוא ניסיון למרוד בהחלפה זו.

אז מדוע מתבצעת ההחלפה? לדעתי משום שהאליטות מעוניינות באוכלוסיות מגוונות שיקבלו על עצמם את הסדר העולמי החדש ממערב לאירו-אסיה, ושבלא סנטימנטים פרובנציאליים ולוקאליים, קל יהיה לנווטם לתוכו.

בפועל, מי שמצביע על התופעה השקופה להחריד המתקיימת בכוריאוגרפיה מסתורית בין מוסדות המשפט והחקיקה של בריסל (האיחוד האירופי), גבעת רם (משכן מקדש המשפט העליון), ווושינגטון (משכן הבירוקרטיה האמריקנית ופטרוניתה הגדולה המפלגה הדמוקרטית) רואה כי בכולם ישנו ריכוז כוחות הדוחפים באמצעות מדיניות של פתיחת גבולות; הקצאת משאבים; הנדסת חינוך; דוברות ציבורית אינטנסיבית; חקיקה מועדפת; חקיקה שיפוטית; שינוי חוקי הצבעה וגישה כלכלית; לשינוי רדיקלי במאזן האוכלוסין. 

נאצי!

השאלה האם מדובר במאמץ מכוון או לאו, לא נתונה כמובן להכרעה אמפירית דדוקטיבית אך מה במדעי המדינה ניתן?.

נכון לעתה, כל מי שמראה נתונים סטטיטיים ומושגיים אינדוקטיביים המוכיחים את המגמה, או שטוען כי המגמה היא מתוכננת הוא אוטומטית....... 

 נאצי!.

אז אולי גם אני יאיר קליינבאום, נאצי.

אכן, נוח מאוד לאליטות לייחס לבחור מוזר כמו רנו קאמי את תיאוריית ההחלפה, או לייחסה לנאצים - רק ככה אפשר לגרום לציבור להתכחש למציאות הפשוטה הנרקמת מול עיניו ובמימונו.

לי כבר בשנת 2008 היה ברור שבמדינת ישראל מתבצעת החלפה - שאזרחי ישראל רוצים מדינה יהודית שלא נשלטת על ידי בית המשפט העליון ולכן בית המשפט העליון החל לנהל מדיניות הגירה שתהפוך את המהגרים/הפלשתינאים/והערבים הישראליים לתלויים בו, ותייתר את בסיס מתנגדיו בקרב יהודי ישראל שהפכו בעייתיים לשליטה. משום שהתומכים בבג"צ מקרב היהודים לא עושים מספיק ילדים, והמתנגדים מקרב היהודים כן, ומשום שהתומכים הינם בעלי יחס דתי לבית המשפט, הרי שנכון לעתה יש להחליף את האזרחים הותיקים המתנגדים לשליטה מוחלטת של בג"צ בתוך אזורים אורבניים יהודיים באנשים חדשים שאולי לא יודעים דבר על זכויות אדם, אך חייבים כאמור את הדירה וביטוח הבריאות בדרום תל אביב לא לבן גוריון אלא לברק, אהרן.

במילים אחרות, מוסדות האליטה אומרות לממשלה איך לחלק את הכסף.

אזרחי אירופה רוצים לשמור על אירופה לאירופאים? לכן מנהיגי המדינות החברות באיחוד האירופאי יעניקו מכסות הגירה מיוחדות שיעניקו כוח לאליטות בבריסל, ולא לתושבי הארצות החברות באיחוד, כדי שאלה יוכלו להמשיך ולנהל את העניינים במועצות בכירות מבלי צורך לתהות מה בני המקום יחשבו בכל אתר ואתר, וגם אם כן, הם יהיו נכונים להוציא את הכוח מהמועצה האירופאית העליונה, רק כאשר יובטח כי המדיניות שלהם תתאים לאופי הדמוגרפי החדש של אירופה.

אזרחי אמריקה מבינים כי המדיניות הדמוקרטית לא עובדת בתחומי הכלכלה, יחסי החוץ, היחסים הבין גזעיים בתוך אמריקה? ו-90 אחוזים מהמחוזות באמריקה מתביעים לרפובליקנים?

פשוט נפתח את הגבול למקסיקו ונייבא אזרחים חדשים שכן ישמחו למדיניות זו.

בשלושת המקרים הנ"ל אנו רואים את אותה שיטה.

ארגונים ממשלתיים ועל ממשלתיים שהעם פשוט לא סובל ומכבד, מעגנים את מקומם בעמדות הכוח באמצעות חלוקת טובות ל'לא אזרחים' על בסיס "זכויות אדם" ו"הומניות" "וקבלת השונה" כשבפועל, המטרה האמיתית של האליטות היא להחליף את האוכלוסייה המתנגדת, באוכלוסייה חדשה, אשר זכות ההגירה רשומה להם על הכרת הטובה של האליטות, ככה שבעתיד הלא רחוק יוכלו למצוא עצמם מוסדות-העל האלו שולטים לנצח באוכלוסיות חסרות ערכי-יסוד שעלולות לקרוא תיגר על שליטתם.

למעשה הם לוקחים כסף ומשאבים מהאזרחים הותיקים ומעניקים אותו לחדשים במטרה להחליף את קולם של הותיקים.

על הדרך הם נהנים מאוכלוסיות חדשות שילחמו עבורם, שייראו מסכנים עבורם, שיוכלו לתת להם חסות, שיחזקו את תדמיתם כ"לוחמי זכויות", וכמובן יזכו לנאמנות מציבור שקיבל פינוק שדרוג רציני לחיים באמצעות מוסדות הבירוקטרים/השופטים/הפוליטיקאים השמאליים שלנצח יישארו בשלטון.

תיאור מציאות אסור זה, הפך בחודש האחרון לנושא מדובר ביותר לאחר שמגיש החדשות הפופולרי באמריקה טאקר קרלסון ביטא אותה גם הוא. קרלסון הואשם ב"עליונות לבנה", וככה גם כל מי ששותף להכרה כי התיאוריה הזו הופכת בפועל למציאות הדמוגרפית בארה"ב, אירופה, וגם בישראל.

למעשה לציין עובדות, ולהעניק להם שפה ופירוש מסוים, נחשב עתה לנאציזם.

ככה למעשה האליטות מבקשות למנוע ביקורת על החלפת העם, ולגרום לכל מי שרואה את ארצו משתנה ללא היכר בלא שהסכים לכך לשנוא לומר את האמת, או לפחד לומר את האמת שכן איכשהו זה קשור בהשמדת יהודי אירופה.

למה? בגלל שהאליטות חושבות שמדובר בניאו-נאציזם וכי 1933 וכו'.

עכשיו לך תסביר איך יהודי שכמותי הוא ניאו-נאצי או שותף לאידאולוגיית "העליונות הלבנה", שכן בפועל האליטות לא מחליפות רק לבנים, הם מחליפות את כל מי שלא מזוהה עם הלאום הותיק.

בארה"ב גם השחורים מוחלפים בידי מהגרי עבודה שיעבדו בחצי מחיר. באירופה גם הפועלים הצוענים מוחלפים בידי מהגרי עבודה מצפון אפריקה שיעבדו בפחות כסף. ובישראל המצב דומה.

לרעיון כי לתיאוריית ההחלפה יש יסוד גזעני אין שום יסוד בכתבי רנו קאמי.

האמת היא תיאוריית ההחלפה היא מה שקורה בישראל ב-15 השנים האחרונות גם אם רנו קאמי בכלל לא היה נולד.

או כפי שכתבתי לפני עשר שנים

 

אקטיביזם עוֹשֶׂה

שְׁפָטִים בְּעַמִּי

וְאֵין בְּאֵזוֹר

עָזְרָה מִנָּבִיא

שֶׁיסַנֵּן

מֶרְחָב עִירוֹנִי

 

בקפיטריות

הַמְּזִמּוֹת נִרְקָמוֹת

הַמְּתַכְנְתִים גְּבוֹהִים

וּבְהִירִים

עיינים תְּכוּלוֹת

זְכֻיּוֹת הֵן קוֹרְאוֹת

בְּחָלָל רוּחָנִי

שִׁוְיוֹן הֵן דוֹבְרוֹת

בְּאָקְט מִשֶּׁחַי

וְאַל נִשְׁכַּח

מִזְרָחִי סִמְלִי!

 

ביאליק ורוגוזין זוֹעֲקִים

מִן הַקֶּבֶר הַקַּר

בְּנֵכָר גָּרוֹן

לֹא נִשְׁמַעַתְּ קְרִיאָה

"עִם לְבָדָד יִשְׁכֹּן"

נִגְמְרוּ הַצִּיּוּנִים

תָּבִיאוּ לִי זָרִים

יֵשׁ לִי כִּכָּר בְּצָפוֹן הֵעִיר

לְמָלֵא פְּלֵיטִים

2011

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE