הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עושה זאת שוב: כוכבת הריאליטי קייטי פרייס מאורסת בפעם השמינית
נראה כי הדוגמנית וכוכבת הריאליטי קייטי פרייס לא אומרת נואש, ולאחרונה התארסה בפעם השמינית בחייה, עם בן זוגה בעשרה חודשים האחרונים, קארל וודס. ואם זה לא מספיק, בין השניים קיים פער קטנטן של עשור שנים

קייטי פרייס (42) אישרה אתמול באופן סופי ופומבי כי היא אכן התארסה בפעם השמינית בחייה, עם קארל וודס (32) בן זוגה בעשרה חודשים האחרונים. לפי הדיווחים, וודס ביקש את ידה של פרייס מהוריה, ובנה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האירוסים של פרייס מגיעים סך הכל חודשיים לאחר שהגירושים שלה מבעלה השלישי, נכנסו לתוקף באופן סופי, זאת לאחר שלוש שנים של הליך מורכב ותקשורתי, ומהרגע בו הרכיזו על הפרדת כוחות. פרייס התראיינה לאחרונה ושיתפה על מערכת היחסים שלה עם וודס: ״אני אוהבת אותו. זה כיף להיות עם גבר שיכול לדאוג לי, גם אם אבחר לא לעבוד יותר יום בחיי״. 

השניים מיהרו לשתף את העולם ברשתות החברתיות, ואילו פרייס אף העלתה תמונה של טבעת האירוסים הנוצצת והמפוארת שלה. כאמור, כוכבת הריאליטי הייתה מאורסת שבע פעמים קודם לכן, ונשואה כ-3 פעמים. בנוסף, היא אמא לחמישה ילדים. 

כזכור, קייטי פרייס החלה את הקריירה שלה בתור דוגמנית, והייתה מוכרת במיוחד בעקבות שם הבמה שלה - ג'ורדן. בשנים האחרונות מנסה פרייס לפרוץ בתור זמרת, ואף ניסתה את מזלה בתחום הטלווזיה, והריאלטי, ואפילו בעולם העסקים. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE