הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תעלומה באזור לאס וגאס: אישה נעלמה לאחר שמשכה "כמות גדולה" של מזומנים
בעלה של הנעדרת סיפר ששוחח עמה בטלפון בעת שעשתה את דרכה לבנק לפני כשבוע, אולם מיד לאחר מכן היא נעלמה. מוקדם יותר השבוע מכוניתה נצפתה בקליפורניה, אך לא ברור בדיוק היכן. המשטרה בבולדר סיטי: "צריכים לדעת שהיא נמצאת במקום בטוח, שהיא בסדר ושהיא לא נלקחה כנגד רצונה"

רשויות החוק במחוז קלארק פתחו בחקירה לאחר שאישה תושבת בולדר סיטי נעלמה זמן קצר לאחר שמשכה "כמות גדולה של מזומנים" מאחד הבנקים באזור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קתרין טרייגסטאד נעלמה לאחר משיכת המזומנים בבנק (צילום: משטרת בולדר סיטי / גוגל מפות)

 

תחילת האירוע לפני קצת פחות משבוע, בשעות הבוקר המוקדמות של יום שישי, ה-16 באפריל. האישה, קתרין טרייגסטאד בת ה-54, יצאה להפסקת צהריים ממקום עבודתה בעיר הנדרסון, מדרום ללאס וגאס.

בעלה של טרייגסטאד סיפר ששוחח עמה בטלפון בעת שעשתה את דרכה לעבר סניף של בנק "One Nevada" הסמוך למרכז הקניות "Galleria at Sunset" בהנדרסון.

הוא אומנם סירב להצביע על הסכום המדויק שטרייגסטאד ביקשה למשוך, אולם בעלה של הנעדרת סיפר שהם תכננו את משיכת המזומנים כדי לרכוש סירה לקראת חודשי הקיץ.

 

 

משטרת בולדר סיטי אישרה את הדיווחים על כך שהיא אכן הגיעה לבנק, אולם היא נעלמה מיד לאחר מכן. חוקרי המשטרה עדיין מנסים להבין מה בדיוק עלה בגורלה, ויתכן שהיא נוסעת במכוניתה מסוג שברולט אימפלה אפורה (עם לוחית רישוי של נבאדה, 34H121).

במשטרה אף הוסיפו שמצלמות לזיהוי לוחית רישוי בקליפורניה תיעדו את רכבה של טרייגסטאד בבוקר יום שני, ה-19 באפריל. עם זאת, לא נמסרו פרטים נוספים, לרבות האזור שבו המכונית תועדה.

 

צילום: גוגל מפות / איור: מערכת היברו ניוז

 

"ברור לחלוטין שישנה סיבה לדאגה מסוימת, כי כל מי שמסתובב עם כמות גדולה של מזומנים עלול להפוך למטרה של גורמים עבריינים", הסביר סמל ג'ון גלן ממשטרת בולדר סיטי שהוסיף, "שוחחנו עם עמיתיה לעבודה אחרי שהיא לא חזרה מהפסקת הצהריים שלה, ולפי מה שהם סיפרו לנו זה מאוד חריג עבורה".

למרות הנסיבות שבהן נעלמה, במשטרת בולדר סיטי הדגישו שאין שום ראיות המצביעות על מעשה פלילי כלשהו. עם זאת, היות שלא ניתן לשלול את החשד לפלילים לחלוטין, נפתחה חקירה.

"לטרייגסטאד יש זכות מלאה להסתובב בעולם מבלי שאף אחד ידע היכן היא נמצאת", המשיך גלן והדגיש, "אנחנו רק צריכים לדעת שהיא נמצאת במקום בטוח, שהיא בסדר ושהיא לא נלקחה כנגד רצונה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE