הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השיקגו טריביון מדווח: "פרופסורים חוקרים קשר בין נשים שהיו בקרבת מקבלי החיסון ובין בעיות מחזור,הורמונים, והפלות"
חוקרים באוניברסיטת אילינוי בודקים האם שהיה בקרבה של אנשים שקיבלו את חיסון הקורונה בלי אפילו שקיימו מגע ישיר עם האדם המחוסן הוביל לבעיות מחזור, שינויים הורמונליים קשים ואף להפלות, עשרות אלפי נשים משתתפות במחקר ונראה כי אין עוד ברירה אלא לדווח על הדברים

לאחר שדיווח חדש של Infowars הדגיש עדויות של עשרות אלפי נשים שחוו בעיות הורמונליות קיצוניות לאחר שהיו בקרבת אנשים שחוסנו לאחרונה, התקשורת המרכזית נאלצה לטפל במחלוקת ועתה השיקגו טריביון אולץ לדווח על המחקר החדש המתבצע בימים אלה באוניברסיטת אילינוי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עיתון השיקגו טריביון פרסם ביום שלישי מאמר של פרופסור באוניברסיטת אילינוי בשם ד"ר קייט קלנסי שבודקת את הנושא לאחר שחוותה באופן אישי מחזור חריג.

הטריביון מתאר את המחקר כ"מאמץ משותף בין קלנסי לקתרין לי, חוקרת פוסט-דוקטורטית בבית הספר לרפואה באוניברסיטת וושינגטון. אשר נכון ליום שני, למעלה מ-25,000 נשים נטלו בו חלק".

 

החוקרים אמרו כי בתחילה ציפו שכ-500 נשים יגיבו ובמקום זאת הגיעו עשרות אלפי נשים כדי להשתתף במחקר.

משתמשי מדיה חברתית באינסטגרם הציגו מזה תקופת מה נשים שסבלו מבעיות מחזור מוזרות ואף הפלות לאחר שהיו קרובות פיזית לאנשים שקיבלו לאחרונה את חיסון ה-COVID-19.

ואכן הסרטונים שבלינק להלן מכילים רק דוגמה קטנה מהעדויות המזעזעות, כאשר במקביל משפיענים במדיה חברתית המנסים להפיץ את הידיעה על הסיפורים המפחידים זוכים לצנזורה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE