הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקווה חדשה למשפחת הסטודנט היהודי מלוס אנג'לס שנעלמו עקבותיו לפני 5 חודשים
אם ובתה פנו למשפחת אלקינס מברנטווד וסיפרו ששוחחו עם צעיר הדומה לדיין בתחילת פברואר, כ-120 ק"מ צפונית מלוס אנג'לס. הפנייה נעשתה רק כחודש לאחר מכן, כאשר השתיים שמעו על הפרשה בחדשות; אם הצעיר: "היא סיפרה לי כל מיני פרטים קטנים מהשיחה שלהם, למשל דברים שדיין אמר והאופן שבו הוא אמר אותם, ולכן אני חושבת שזה אכן היה הוא"

אמו של דיין אלקינס, סטודנט יהודי מלוס אנג'לס אשר נעלם בחודש דצמבר אשתקד, חשפה השבוע שהיא אופטימית ומלאה בתקווה, וזאת לאחר ששתי נשים ככל הנראה ראו ואף שוחחו עם בנה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דיין אלקינס (צילום: מש' אלקינס)

 

היות שאלקינס טרם אותר, לא ניתן לדעת בוודאות שג'אנט ברידון ובתה, ונסה פרואה, אכן נתקלו בו ב-5 בפברואר באזור העיירה מוהאבי (כ-120 ק"מ צפונית מלוס אנג'לס).

בראיון שהעניקו לתקשורת המקומית בעיר המלאכים, ג'אנט ובתה סיפרו ששוחחו עם דיין במשך כעשר דקות: "הוא ניגש אלינו, שאל כמה שאלות וסיפר שהוא 'מתכלב' מזה כמה חודשים", סיפרה ג'אנט והוסיפה שהן סייעו לו להשיג אוכל, ולאחר מכן הוא המשיך לדרכו.

רק כחודש ימים לאחר מכן, באמצע חודש מרץ, ג'אנט הבינה שאותו איש מסתורי שעמה היא ובתה שוחחו הוא ככל הנראה אלקינס, וזאת לאחר ששמעה על היעלמותו בחדשות.

 

 

ונסה סיפרה שהיא ואמה התלבטו, ולאחר מכן החליטו לפנות לאמו של דיין: "הוא היה טיפה יותר כהה ממה שהוא נראה בתמונות, אז חשבנו שאולי זה לא אותו בן אדם. אבל אז שמענו את הקול שלו בסרטון, וראינו את מבנה הגוף ואת השיער וידענו שזה הוא".

מאז שדיין נעלם בדצמבר, אמו דבורה קיבלה מאות פניות מאנשים שטענו שראו את בנה, אך עד כה לא נמצא קצת חוט שיוביל אליו. הפעם, אין לה ספק ששתי הנשים שוחחו עם בנה:

"אחרי שדיברתי [עם ונסה], היא סיפרה לי כל מיני פרטים קטנים מהשיחה שלהם, למשל דברים שדיין אמר והאופן שבו הוא אמר אותם, ולכן אני חושבת שזה אכן היה הוא", אמרה דבורה, "היא אמרה לי שהוא התנהג בצורה מאוד מנומסת וחייך, וזה נפלא".

 

דיין אלקינס (צילום: מש' אלקינס)

 

משפחתו של אלקינס מתגוררת בשכונת ברנטווד בעיר, אולם דיין לומד באוניברסיטה קליפורניה בסנטה קרוז (מדרום לסן חוזה). אמו של דיין סיפה שהוא נראה בפעם האחרונה באזור קסטייק שבצפון מחוז לוס אנג'לס ביום ראשון, ה-20 בדצמבר 2020, בסביבות השעה 8:20 בלילה. רכבו אותר באזור למחרת היום, ובתוך המכונית נמצאו ארנקו והטלפון הנייד של הצעיר.

"זה הסיוט הגדול ביותר של כל הורה", מסרה דבורה בזמנו, והוסיפה כי בנה סובל מפרנויה ויתכן שהוא אובדני. לדבריה, מאז פרוץ משבר הקורונה הוא סובל מפגיעה חמורה בבריאות הנפשית שלו.

כאמור, מאז שדיין נעלם, מאות אנשים פנו למשפחה וסיפרו שראו אותו, אולם בפועל אלו דיווחים על אנשים הדומים לו בלבד. כך למשל, דבורה סיפרה כי עובד בתחנת דלק בטרזנה (סניף Shell בוונטורה פינת לינדלי) "ראה את דיין בתוך חנות הנוחות, כשהוא מדבר לעצמו".

במקרה אחר, תושב שכונת נורת'רידג' פרסם תיעוד ממצלמת אבטחה ביתית בה נראה צעיר כשהוא מתקרב לדלת: "אנחנו לא יודעים אם זה מסתדר עם הזמנים, אבל לפי השיער נראה שמדובר בדיין", הסבירה דבורה.

 

האם דיין תועד בכניסה לבית בנורת'רידג'?

 

במשטרת לוס אנג'לס מבקשים מהציבור הרחב לסייע בחיפושים, ודיין תואר כגבר לבן, גובהו כ-1.80 מ' ומשקלו כ-75 ק"ג. כמו כן, משפחתו מסרה כי יש לו שיער חום ועיניים ירוקות.

בני משפחתו של הנעדר פתחו דף בפייסבוק בשם "החיפושים אחר דיין אלקינס", ובו הם מזכירים ש"דיין סובל ממצוקה נפשית. אל תיגשו אליו, שכן הוא עלול לברוח. במקום, מומלץ להתקשר למשטרה ולדווח על כך".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE