הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מאמר מרעיש מכה גלים בעולם הרפואה: "חיסון פייזר עלול לגרום למחלות ניורודגנרטיביות ויכול לשמש כנשק ביולוגי"
במאמר שהינו לא פחות מרעידת אדמה נראה כי ישנם חוקרי רפואה הרואים סכנה משמעותית בחיסון פייזר - "הממצא הכלול כמו גם סיכונים פוטנציאליים נוספים גורמים למחבר להאמין שאישור הרגולציה של החיסונים המבוססים על RNA ל-SARS-CoV-2 היה מוקדם וכי החיסון עלול לגרום הרבה יותר נזק מתועלת"

דו"ח חדש ומזעזע מגלה כי לחיסון פייזר יש השפעות בריאותיות ארוכות טווח שלא נחשפו בעבר, כולל "ALS, אלצהיימר ומחלות ניווניות נוירולוגיות אחרות".

"החיסונים הנוכחיים מבוססי RNA SARSCoV-2 אושרו בארה"ב באמצעות צו חירום ללא בדיקות בטיחות ארוכות טווח", מצהיר הדו"ח.

"במאמר זה הוערך חיסון ה-Pfizer COVID-19 כבעל פוטנציאל לגרום למחלה מבוססת Prion בקרב מקבלי החיסונים".

מחלות מבוססות Prion הן, על פי ה-CDC, סוג של מחלות ניורודגנרטיביות, כלומר חיסון פייזר עשוי לגרום לנזק לטווח ארוך ולהשפעות בריאותיות שליליות ביחס למוח.

זה מדאיג במיוחד מכיוון שחיסון פייזר הוא חיסון mRNA, סוג חיסון היוצר חלבונים חדשים ושיכול להשתלב בפועל בגנום האנושי, כך פי דו"ח מהספרייה הלאומית לרפואה.

במילים אחרות, מצבים מוחיים ניווניים עשויים להופיע בכל עת בחייכם לאחר קבלת החיסון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"רצף ה-RNA של החיסון כמו גם האינטראקציה של מטרת חלבון הספייק נותחו על מנת להפוך את החלבונים המקשרים ל-RNA תאיים של TAR DNA, (TDP-43) שהתמזגו בסרקומה (FUS) לקונפורמציות Prion פתולוגיות", מסביר הדו"ח.

TDP-43 הוא חלבון הידוע כגורם לדמנציה, ALS ואף אלצהיימר, על פי אלזפדיה.

באופן דומה, ידוע כי חלבון ה-FUS גורם ל-ALS ולרעידות חיוניות תורשתיות, על פי מאגר הגנום האנושי.

הניסוי שנערך לצורך הדו"ח היה לקבוע אם שני החלבונים המזיקים הללו מטמיעים את עצמם לתוך ה-DNA שלנו, כפי שצפוי לעשות חיסון mRNA.

הדו"ח קבע כי "ל-RNA של החיסון יש רצפים ספציפיים שעשויים לגרום ל-TDP-43 ו-FUS להתקפל לאישואי הPrion הפתולוגיים שלהם, כלומר, לשני החלבונים יש פוטנציאל להטמיע את עצמם ב-DNA שלנו ולגרום למחלות נוירולוגיות מזיקות".


הסיכום המופשט של הדו"ח מסכם כי "הממצא הכלול כמו גם סיכונים פוטנציאליים נוספים גורמים למחבר להאמין שאישור הרגולציה של החיסונים המבוססים על RNA ל-SARS-CoV-2 היה מוקדם וכי החיסון עלול לגרום הרבה יותר נזק מתועלת".

הדיווח עצמו מסתיים באזהרה זו: "החיסון יכול להיות נשק ביולוגי ומסוכן אף יותר מהזיהום המקורי".

21% לא
79% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE