הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הבלוגר וכוכב הביוטי ג׳יימס צ׳ארלס הולך ומסתבך
אושיית הרשת המוכרת והאהובה, ג׳יימס צ׳ארלס, הודה לאחרונה כי התכתב באופן בוטה ומיני עם קטינים, מה שהוביל להסרתו מתוכנית השותפים של ערוץ היוטיוב המעניקה במה ליוצרים להציג את עצמם

בלוגר הביוטי והאיפור, ג'יימס צ'ארלס, (21) הולך ומסתבך, כאשר לאחרונה הודה כי התכתב עם קטינים בצורה לא נאותה, ואף מינית. לכוכב הקשת כ-25 מיליון עוקבים בערוץ היוטיוב המוכר שלו, אך לאחרונה, יוטוב החליטה לנקוט בצעד דרמטי, והסירה את חשבונו. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זוהי לא הפעם הראשונה ששמו של צ'ארלס נקשר לצרות כאלה או אחרות. בעבר, טענה טאטי ווסטברוק (משפיענית רשת), כי הייתה עדה להתנהגות מינית של צ'ארלס כלפי בחורים צעירים, חלקם לא היו מעוניינים בו, וחלקם היו סטרייטים. 

לאחר הוידוי הדרמטי של ג'יימס, הודעות רבות נחשפו ברשת, בהן ניתן לראות כי כוכב הרשת מנסה ללכוד בחורים צעירים ברשתו. לאחר שהתקרית התפוצצה, והצליחה להסעיר את הרשת כולה, בחר צ'ארלס להגיב: ״מדובר בשיחות שלא היו צריכות להתקיים. כעת אני בוחר לקחת צעד אחורה, ולעבוד על עצמי״. 

מיוטוב נמסר: ״במקרה בו אנו מגלים כי יוצר הפר את האחריות שלו, באופן שגורם נזק לקהילה, לסביבה, אנו ננקוט באמצעים הרלוונטים״. 



99% לא
1% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE