הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הונאת ענק בפלורידה: השיג במרמה עשרות מיליוני דולרים, ומיד יצא לרכוש אחוזה ויאכטה מפוארת
כתב אישום הוגש השבוע כנגד הבעלים של מרפאה בדייבי, בחשד שהפעיל תרמית במשך ארבע שנה, במהלכה חייב את חברות הביטוח עבור אלפי טיפולים ובדיקות שכלל לא ביצע. בשלב מסוים הוא אף גרר את מטופליו אל תוך התרמית ושילם להם כדי שימליצו עליו לחבריהם

הבעלים של מרפאה פרטית במחוז בראוורד מואשם בכך שהוא עומד מאחורי הונאת ענק, במסגרתה השיג במרמה למעלה מ-40 מיליון דולר. כך על פי הודעה משותפת של משרד התביעה הפדרלית ומשרד המשפטים בוושינגטון די. סי..

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

בין היתר, ברדלי ג'ייסון קנטור השתמש בכסף כדי לקנות לעצמו בית בשווי 3 מיליון דולר, יאכטה מפוארת ושני רכב RV גדולים.

לפי החשד, קנטור בן ה-49 הגיש תביעות מזויפות לחברות הביטוחים, לרבות UnitedHealthcare (חברת שירותי בריאות וביטוחים השנייה בגודלה בארצות הברית), ובכך השיג במרמה כ-42 מיליון דולר.

קנטור הוא הבעלים של מרפאת "Mobile Diagnostic Imaging" בעיר דייבי (מערבית לפורט לודרדייל), ואתמול (חמישי) חבר מושבעים גדול קבע שישנה תשתית ראיות מספקת על מנת להעמידו לדין.

 

'United Healthcare" הייתה הנפגעת העיקרית מהתרמית

 

מכתב האישום עולה שהתרמית פעלה במשך קרוב לארבע שנים, בין אפריל 2013 למרץ 2017.

במרפאה ביצעו בדיקות וטיפולים רבים - למשל, בדיקת אלרגיה, אימונותרפיה וכדומה - ומי ששילם את החשבון היו חברות הביטוח.

בפועל, כך פעלה התרמית: קנטור חייב את חברות הביטוח בסכומי עתק, וברוב המקרים הוא עשה זאת על טיפולים שכלל לא בוצעו. כדי לוודא שההונאה לא תיחשף, הוא הציע למטופלים לקבל חלק מהסכום. אם לא די בכך, מסתבר שהוא אף שילם ללקוחותיו כדי שישכנעו את חבריהם לעבור "טיפולים" אצלו.

בעקבות זאת, במשרד התביעה הפדרלית מתכוונים להעמיד לדין גם את שותפיו לתרמית.

 

קנטור אף רכש בית בקי לרגו (צילום: Shutterstock)

 

כאמור, בשיא ההונאה, בעת שקנטור שלשל לכיסו מיליוני דולרים מדי חודש, הוא רכש אחוזה מפוארת בעיירה קי לרגו (ב-3 מיליון דולר), יאכטה ענקית ושני רכבי RV, וזאת לצד רכישות 'קטנות' יותר כגון תכשיטים וכדומה.

לפני זמן קצר, קנטור הובא בפני שופט בדרום פלורידה, שם הוקרא כתב האישום ובו ארבעה סעיפים של הונאת ביטוח וסעיף נוסף של קשירת קשר לביצוע הונאה. אם יורשע, קנטור צפוי להישלח לעד 50 שנה בבית הכלא הפדרלי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE