הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר 27 שנה: אסיר שנמלט מהכלא בנבאדה אותר במקסיקו
שירות המרשלים פרסם הודעה לפיה חקירה שנמשכה קרוב ל-6 שנים הביאה למעצרו של סמואל גאיארדו, שנידון ל-40 שנות מאסר בגין נהיגה בשכרות וגרימת מוות, מוקדם יותר השנה. בשבוע שעבר הוא הוסגר בחזרה לנבאדה, שם ירצה את המשך מאסרו והוא אף צפוי לעמוד לדין לאור בריחתו

אסיר שהצליח להימלט מבית הכלא בנבדאה בתחילת שנות ה-90 הוחזר למדינה בשבוע שעבר, בתום חקירה פדרלית שנמשכה קרוב לשש שנים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סמואל גאיארדו, לאחר הרשעתו (מימין) ולאחר שובו לנבאדה (צילום: שירות המרשלים)

 

לפי שירות המרשלים של ארצות הברית, האסיר הנמלט - סמואל גאיארדו בן ה-52 - הורשע בשנת 1992 בנהיגה תחת השפעת אלכוהול וגרימת מוות.

גאיארדו, אז בן 24, נעצר לאחר שנסע בנתיב הנגדי של כביש מהיר בנבאדה בעודו שתוי, פגע חזיתית במכונית אחרת וגרם למותו של הנהג, גארי סלבי בן ה-18. כמו כן, מספר אנשים שישבו ברכב עם סלבי נפצעו באורח קשה.

בית המשפט גזר על גאיארדו 40 שנה מאחורי סורג ובריח, אך הוא ברח מהכלא פחות משנה לאחר שהחל לרצות את עונשו. 

מוקדם יותר השנה, גאיארדו אותר במדינת נאיאריט המקסיקנית (בחופה המערבי של המדינה), ותהליך ההסגרה הסתיים רשמית ביום רביעי האחרון, בעת שגאיארדו הוחזר לנבאדה כדי להמשיך לרצות את מאסרו. הוא אף צפוי לעמוד לדין בגין הבריחה, עבירה שבהכרח תגרור עונש מאסר ארוך יותר.

בשירות המרשלים סירבו למסור פרטים רבים על הפרשה והנסיבות שהובילו לאיתורו של גאיארדו, אך בהודעה שנמסרה ביום חמישי הוסבר שהוא "חש מספיק נוח וביצע מספר טעויות קריטיות, שידענו לנצל אותן כדי למצוא אותו".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE