הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות הדרישה לשלם על שליחת המזוודה: נוסע איים לפוצץ מטוסים בלאס וגאס
חומרת האירוע גררה את התערבותם של גופים פדרליים כמו המשרד לביטחון המולדת וה-FBI, ובתוך שעות החשוד נעצר בבית מלון בעיר החטאים. חקירה העלתה כי הוא נדרש לשלם 55 דולר על שליחת מזוודה בבטן המטוס, ובתגובה החל להשתולל ולקלל. את האיומים העביר בעשרות שיחות למוקד שירות הלקוחות של חברת התעופה

תושב נבאדה נעצר בשבוע שעבר בחשד שאיים לבצע אירוע ירי המוני ולפוצץ מטוסים בנמל התעופה הבינלאומי של לאס וגאס, וזאת לאחר שגילה שעליו לשלם כסף עבור שליחת מזוודה לבטן המטוס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד שנעצר, אנדרו גרקו (צילום: Shutterstock / משטרת לאס וגאס)

 

החשוד, אנדרו גרקו, מתגורר בעיירה סטייטליין, בחוף הדרום-מזרחי של אגם טאהו (על הגבול עם קליפורניה), והוא נעצר ביום שישי האחרון בבית מלון בלאס וגאס.

הפרשה החלה יממה אחת קודם לכן, כאשר גרקו ניסה לעלות על טיסה של חברת הלואו קוסט פרונטיר איירליינס, מלאס וגאס לרינו. כאשר הגיעו לנמל התעופה מקארן בעיר החטאים, הוא נדרש לשלם 55 דולר עבור המזוודה. בתגובה, הוא החל להשתולל ולקלל את עובדי החברה, ואלו בתגובה אסרו עליו לעלות על המטוס.

למחרת בבוקר, גרקו החל להתקשר למוקד שירות הלקוחות של חברת התעופה. לפי דו"ח המעצר, הוא "הציג את עצמו כחייל לשעבר, איים לרצוח אנשים בלאס וגאס ולפוצץ מטוס של פרונטיר". בחלק מהשיחות הוא אף תקף את עובדי המוקד ואיים לפגוע גם בהם.

לאור האיומים לטרור, גם המשרד לביטחון המולדת (DHS) וה-FBI פתחו בחקירה. כאמור, גרקו נעצר בסופו של דבר בבית המלון שבו שהה, ומדו"ח המעצר עולה שהוא אמר "אני יודע למה אתם כאן", כאשר כוחות המשטרה הגיעו למקום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE