הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
'רעידת אדמה': "הרופא מספר 1 באמריקה" וראש ה-FDA במתקפה נגד ה-CDC - "מאבדים אמינות, אנשים מפסיקים להקשיב להם"
דוקטור סקוט גוטליב אחד הרופאים המובילים בעולם החליט לשבור שתיקה בנושא הנחיות ה-CDC שבעיניו הפכו "ביזנטיות" (מילה אחרת ל'מיושנות') ומבקש מבעלי עסקים ועובדי משרד להתחיל ולאמץ הנחיות משלהם מבלי להקשיב למרכז לבקרת ומניעת מחלות

כבר למעלה משנה ראש ה-FDA לשעבר, ד"ר סקוט גוטליב, סיפק ניתוח (ולעתים) ביקורת על תגובת הממשלה הפדרלית למגפת ה-COVID-19.

אך בשבועות האחרונים, ד"ר גוטליב, שהוביל את ה-FDA בשנתיים הראשונות של ממשל טראמפ, נשמע ביקורתי יותר ויותר כלפי ממשל ביידן.

ראשית, הוא קרא לגמור עם מגבלות המסכות של ה-CDC וטען כי הסוכנות כבר חיכתה זמן רב מדי בנושא.

לאחר מכן הוא פרסם מאמר מערכת ב-WSJ שהכה כלים ברחבי אמריקה. כשבנוסף הוא מזהיר כי תחזיותיו של הנשיא ביידן על חיסון כל המבוגרים האמריקנים עד סוף הקיץ הן ורודות מדי.

אולם אמש במהלך אחת ההופעות הקבועות שלו ב-"Squawk Box" של CNBC, הזהיר ד"ר גוטליב כי ה-CDC וה-FDA צריכים להרפות היבטים נוספים במגבלות ה-COVID-19 או להסתכן בהקרבת אמינותם בעיני הציבור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



"האתגר הוא שאם לא נסיר מגבלות באותה מהירות בה הטלנו אותן אנו מאבדים את האמינות... מכיוון שהציבור יתהה אם זהו רחוב חד סטרי. עלינו להיות מוכנים להסיר את פקודות המסכה לחלוטין ואני חושב שהסיכון ל-CDC כמוסד הוא שהם מאבדים רלוונטיות ושאנשים מפסיקים להקשיב להם", אמר ד"ר גוטליב.

הרופא גם הזהיר עסקים אמריקאים פרטיים, ואמר שאין לחכות ל-CDC שיגיד להם שבטוח להפסיק ללבוש מסכות במשרד.

"אם עסקים מחכים להנחיות ה-CDC ... אני חושב שהם צריכים לחשוב פעמיים ואולי לנסות לפתח הנחיות בעצמם, שכן ההנחיות שה-CDC נתן קשות למעקב ולביצוע", הזהיר ד"ר גוטליב.

"אני חושב שיהיו כיסים של פגיעות, יש כיסים במדינה שבה שיעורי החיסונים נמוכים יותר ... ימשיכו להיות נקודות חמות ברחבי הארץ. זו מדינה מגוונת וגדולה", הוסיף הרופא היהודי.

"ההנחיה לאומה כולה צריכה להיות מתן יותר גמישות ליחידים לצאת ללא חלק מהמגבלות הללו שהיו לנו בזמן שיא המגיפה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE