הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: מורה בבית ספר יהודי נעצר בחשד לתקיפה מינית של 2 מתלמידיו
משטרת מיאמי-דייד החלה לחקור את הפרשה בחודש שעבר, לאחר שאחד התלמידים סיפר לאביו שיוסף בניטה, תושב פורט לודרדייל בן 33, לכאורה נגע באיבר מינו שלוש פעמים. זמן קצר לאחר מכן, תלמיד נוסף התלונן על תקרית דומה; באמצעות עורך דינו, המורה הכחיש את המיוחס לו: "בסופו של דבר הוא יזוכה מאשמה"

מורה בבית ספר יהודי בדרום פלורידה נעצר בחשד לתקיפה מינית של שניים מתלמידיו, כך עולה מהודעת משטרת מיאמי-דייד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יוסף בניטה, שעל פי החשד תקף מינית 2 תלמידים במרכז החינוכי ליובאוויטש (צילום: משטרת מיאמי-דייד / גוגל מפות)

 

החשוד, יוסף בניטה (Yosef Benita) בן ה-33 - תושב פורט לודרדייל, נעצר אתמול (רביעי) ומואשם בארבעה סעיפים של הטרדה מינית של קטין מתחת לגיל 12.

לפי הדיווחים בתקשורת המקומית בפלורידה, בארבע השנים האחרונות בניטה עובד כמורה פרטי במרכז החינוכי ליובאוויטש (Lubavitch Education Center) במיאמי.

למעשה, החקירה החלה לפני כחודש וחצי, ב-14 במרץ, לאחר שאחד מהתלמידים סיפר לאביו שבניטה לכאורה נגע באיבר מינו במכוון בשלוש פעמים נפרדות. לפי דו"ח המעצר, ימים בודדים לאחר מכן הילד ואביו הגיעו לתחנת המשטרה, שם הילד הדגים כיצד המורה נגע בו. הילד אף סיפר לחוקרים שביקש מבניטה לעצור, אולם המורה סירב להספיק.

במהלך חקירת הפרשה, משפחה נוספת פנתה למשטרה וסיפרה שבנה לכאורה נפל קורבן למעשים המגונים של המורה.

 

בניטה נעצר השבוע (צילום מתוך אתר משטרת מיאמי-דייד)

 

מהמוסד הלימודי נמסר שבניטה "הושעה מתפקידו עד תום החקירה. נמשיך לשתף פעולה עם הרשויות ויש לנו ביטחון מלא בתהליך החקירה. אין דבר חשוב יותר מאשר הבטיחות הפיזית ונפשית של התלמידים שלנו".

בשיחה עם העיתון 'מיאמי הראלד', עורך הדין דסטין טישלר המייצג את בניטה מסר: "חשוב שהציבור לא ימהר לשפוט לפני שכל העובדות תוצגנה בבית המשפט. אנו בטוחים בכך שבניטה לא עשה שום דבר שאינו הולם, ובסופו של דבר הוא יזוכה מאשמה".

טישלר אף הוסיף שבניטה הסגיר את עצמו למשטרה ומסר תוצאות של בדיקת פוליגרף שעבר, שכביכול מוכיחה שאינו שיקר כאשר טען לחפותו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE