הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"350% יותר צופים לטראמפ": נתונים מבהילים מעידים כי 34 מיליון פחות אנשים צפו בנאום ביידן בהשוואה לטראמפ
81 מיליון קולות בבחירות אך פי 3.5 פחות צופים מהנשיא ה-45 טראמפ? קצת קשה להסביר אבל מה אפשר לעשות - נתוני הרייטינג מנאום 'מצב האומה' של ביידן מעידים כי הנשיא אינו פופולרי כמו שהתקשורת הממסדית מבקשת שנחשוב

34 מיליון אנשים זה הפער המדהים בין מספר האנשים שצפו בנאומו של ג'ו ביידן אמש בהשוואה לנאום הראשון בקונגרס של של דונלד טראמפ.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הדירוגים מראים כי 11.6 מיליון צפו בנאומו של ביידן לעומת 45.6 מיליון שצפו בנאומו הראשון של טראמפ בקונגרס בשנת 2018. המספר הנמוך ביותר של אמריקנים שצפו בנאום טראמפ השנתי בקונגרס לאורך כהונתו היה 37 מיליון.

ביידן בקושי הצליח לנצח את הצפייה באוסקר השנה (9.8 מיליון), למרות שזה היה שפל היסטורי חדש עבור טקס האקדמיה לקולנוע.

מעקב מהיר: המספרים של ביידן הולכים לעלות מעט עם התווספות חדשות הכבלים ודירוג הסטרימינג בשידור חי וככל הנראה יסתיימו בסביבות 15-17 מיליון, שהם עדיין פחות ממחצית הצפייה הגרועה ביותר של טראמפ.

כזכור, ביידן קיבל רשמית 81 מיליון קולות במהלך הבחירות לנשיאות, הכי הרבה שקיבל מועמד לנשיאות אי פעם ומעל 11 מיליון יותר ממה שהשיג ברק אובמה בשנת 2008.

המגיבים על נתוני הצפייה הביעו את הפתעתם, לאור ה"פופולריות "העצומה של ביידן בשנת 2020. "הנשיא הפופולרי ביותר בכל הזמנים," הגיב אחד בסרקסטיות. "רק רגע, דומיניון מוצאים עוד צופים בזמן שאנחנו מצייצים", התלוצץ אחר.

"הנאום של ביידן בקונגרס לא היה רק ​​משעמם, אלא שאולם הקונגרס היה ריק לרוב. אפילו הדמוקרטים שהופיעו לא יכלו להישאר ערים", העיר אחר.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE