הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לראשונה מאז מרץ 2020: דיסנילנד נפתח מחדש
יותר מ-400 ימים עברו מאז הפעם האחרונה שבה אורחים הגיעו לשני מתחמי הבילוי של החברה בדרום קליפורניה, 'דיסנילנד' ו'ההרפתקה הקליפורנית של דיסני'. עדיין קיימות מגבלות, למשל שניתן להכניס רק עד 25% מהתפוסה המלאה. פתיחתם הפארקים גם מסייעת לבתי המלון בסמוך

פארק השעשועים הפופולרי ביותר בדרום קליפורניה, דיסנילנד, נפתח מחדש מוקדם יותר היום (שישי) בפעם הראשונה מזה יותר מ-400 ימים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דיסני (צילום: AP)

 

למעשה, דיסני מציינת היום את פתיחתם של שני פארקי השעשועים הנמצאים בבעלותה בדרום קליפורניה, 'דיסנילנד' ו'ההרפתקה הקליפורנית של דיסני'.

למרות שראשי דיסני מברכים על פתיחת שני מתחמי הבילוי, עדיין לא מדובר בחזרה לשגרה מכיוון שקיימות מגבלות. כך למשל, ניתן להכניס רק עד רבע מהתפוסה המלאה של כל אחד מפארקי השעשועים. כמו כן, בשלב זה כלל האורחים נדרשים לרכוש כרטיסים באינטרנט (כלומר, לא ניתן להגיע לפארק ולרכוש בו כרטיסים), ורק תושבי קליפורניה יכולים לרכוש כרטיסים.

בנוסף, אורחים ידרשו להמשיך ולעטות מסכות ברחבי הפארק, ולשמור על ריחוק חברתי של לפחות 2 מטרים כאשר עומדים בתור.

דיסני הודיעה על מועד פתיחת הפארק באמצע חודש מרץ, ומאז התקבלו דיווחים על בעיות במערכת ההזמנות המקוונת. כך למשל, ב-15 באפריל קרס אתר רכישת הכרטיסים - דבר שמלמד על הביקוש הגבוה שקיים למתחמי הבילוי הפופולריים.

 

אילוסטרציה (צילום: דיסני)

 

"המטרה שלנו היא לפתוח את פארק השעשועים בצורה אחראית ובטוחה", מסביר קן פוטרוק, בכיר בדיסני, "וזה בא לידי ביטוי בכמות האורחים, צורת הזמנת כרטיסים, מסכות ועוד".

גם בעשרות בתי המלון הנמצאים בסמוך לפארקי השעשועים מברכים על פתיחת הפארק, אך הם כמובן מקווים ליום שבו יתאפשר לתושבים ממדינות אחרות להגיע אף הם.

דובר עיריית אנהיים, מייק לסטר, הסביר ש"חלק גדול מבתי המלון נסגרו לחלוטין בתחילת המשבר, ורק לאחרונה הם מצליחים למשוך אליהם כמה אורחים בודדים כעת אנחנו שומעים שבחלק מבתי המלון אין חדרים פנויים".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE