הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בני זוג מפלורידה תכננו חתונה באחוזה מפוארת - הם רק שכחו לספר על כך לבעל הנכס
מזה שנתיים, נתן פינקל מנסה למכור את הנכס בעיירה סאות'ווסט ראנצ'ס ללא הצלחה. מוקדם יותר החודש הוא נדהם כאשר גילה מספר אנשים בשטח האחוזה הנערכים לקראת חתונה. "הם מטרידים אותי ואומרים לי שהחתונה היא מסר מאלוהים", הוא סיפר למשטרה. רק בהמשך התברר שבני הזוג סברו שאיש לא מתגורר בבית בשל העובדה שהוא מוצע למכירה, והם גילו את האמת בדרך הקשה ביותר

בני הזוג קורטני וילסון ושניטה ג'ונס הזמינו מאות חברים ובני משפחה להגיע לחתונתם מוקדם יותר החודש, אירוע שהיה אמור להימשך סוף שבוע שלם באחוזה מפוארת בדרום פלורידה.

הבעיה? הבית לא שייך לבני הזוג, והם בכלל לא קיבלו אישור לקיים את האירוע הגדול והנוצץ במקום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבית שבו בני הזוג תכננו לקיים את החתונה

 

מדובר באחוזה גדולה במיוחד בעיירה סאות'ווסט ראנצ'ס (Southwest Ranches), כ-25 ק"מ דרום-מערבית מפורט לודרדיל וכ-35 ק"מ ממיאמי.

מעבר לעשרות חדרי שינה ושירותים, ניתן למצוא בבית גם מסלולי באולינג, בריכה גדולה עם מפל, ג'קוזי, מגרשי טניס ועוד.

קורטני, החתן, סיפר בחקירתו שקיום החתונה באחוזה הוא "תוכנית של אלוהים", אך כנראה שפרטי התוכנית לא הגיעו לבעל הנכס.

 

"מתאר לעצמי שהוא היה בשוק טוטאלי כאשר הגיע לבית והבין שהבעלים שם": בני הזוג

 

בבוקר יום שבת, ה-17 באפריל, נתן פינקל - בעל האחוזה המפוארת - נדהם לראות את החתן ומספר אנשים נוספים בשטח הבית:

"אני רוצה לדווח על הסגת גבול", הוא אמר למוקדנית המשטרה, "יש אנשים בשטח של הבית שלי שמטרידים אותי ואומרים לי שהם מקיימים פה חתונה ושזה המסר של אלוהים. אין לי מושג מה לעזאזל קורה פה, אני רק רוצה שזה ייפסק. הם יושבים עכשיו על הדשא שלי, ליד השער".

 

 

ניידת הגיעה למקום והסבירה לווילסון וחבריו שעליהם לעזוב, וכך הם עשו. פינקל עצמו ביקש שלא להגיש תלונה נגדם, ועל כן איש לא נעצר.

 

אילוסטרציה

 

אז מה בדיוק קרה בפרשה המשונה הזו? ובכן, מסתבר שפינקל מנסה למכור את האחוזה מזה קרוב לשנתיים, ודורש עליה חמישה מיליון דולר.

חודשים ארוכים לפני החתונה של קורטני ושניטה, החתן התחזה לרוכש פוטנציאלי ואף סייר ברחבי הנכס. כך על פי קית' פוליאקוף, עורך דין והיועץ המשפטי של העיירה בו נמצא הנכס: "כמה חודשים לאחר שסייר בבית, [קורטני] ביקש מנתן להשתמש בחצר שלו עבור החתונה, ובעל הנכס סירב בנימוס", הוא הסביר.

כאמור, זה לא בדיוק מנע מבני הזוג לתכנן את האירוע הנוצץ, עם חתונה בשעות הערב המאוחרות של יום שבת ובראנץ' חגיגי בבוקר יום ראשון.

 

לא מקום גרוע במיוחד לערוך חתונה

 

"בני הזוג כנראה חשבו שאיש לא מתגורר בבית כי הנכס הראשי באמת היה ריק, אך נתן התגורר באחד מהגסט-האוסים", סיפר עורך הדין והמשיך, "אני מתאר לעצמי שהוא היה בשוק טוטאלי כאשר הגיע לבית והבין שנתן שם".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE