הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דעה: הסרטונים מראים בברור אספסוף של שוטרי משטרת ישראל עומד מן הצד בזמן שדם יהודי נשפך
משטרת ישראל שפכה דם במירון. שכן עכשיו לאחר שתרבות התת-תרבות של משטרת ישראל מתגלה במלוא הדרה הגיע הזמן לומר - יש לנו צבא נהדר, ומשטרה עלובה
לפני שנעבור לסרטונים.
 
הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 
אני מכבד את מוסדות המדינה, אינני שואב הנאה מהלקאתם בהיותי פטריוט.
 
ודווקא בשל הפטריוטיזם הנני מודיע כי משטרת ישראל הפכה שלשום לארגון מסוכן לא פחות מהפרקליטות.
 
האמת שלאחר הידיעה היום במעריב כי - "אם תיפול שערה מראשם של השוטרים, הקצינים או המפכ"ל, אני קוראת לשוטרים להשבית את המדינה ולא לתת שירות לאזרחים" שבאה מכיוונה של 'אשרה אסף' מבכירות הארגון האזרחי-צבאי המאולתר 'נשות השוטרים' מה אפשר עוד לומר על החומר האנושי הזה?.
 
שימו לב לרמת המחשבה של הגברת שהציבה אולטימטום למול האזרחים והממשלה, שמצידם מאולפים דיים לסגוד לכוח שהם בטח יסתמו את הפה ויתנו לבזיון הזה לחלוף.
 
"מוקדם מכדי להגיע למסקנות כלשהן אבל ברור כבר עכשיו לכולם שהמשטרה איננה הכתובת להאשמה כלשהי".
 
הבנתם את הגאונה מוילנא - "מוקדם להגיע למסקנות", "אבל ברור לכולם" - שהשוטרים אינם הכתובת.
 
לוגיקת טיסת השוקולד.
 
מעניין אם ראתה את סרטון הדמים הבא.
 
שלאחר שתצפו בו בטח תבינו למה אני כותב את הדברים האלה.
 
 
 
 
הסרטונים בחוץ ומהם עולה שמספר שוטרים צריכים להילקח מחפלת/הוודקות-רד בול המקומית, מהצפייה בטלוויזיה, ומשאר הפעילויות המעשירות ההופכות אותם לכה אינטליגנטיים - ולהכניסם לבית המעצר לקראת משפטי ההריגה/גרימת המוות ברשלנות.
 
אין טעם ללכת לדרעי לאוחנה או לביבי.
 
זה הש"ג שנתן לאנשים למות לו מול העיניים כי הם חרדים/דוברי יידיש - או כי הוא מפלצת.
 
איזה ילד רוצה להיות שוטר?
 
הטובים להיי-טק, רפואה, וטייס, הבינוניים למשרות ציבור ושירותים, המשוגעים לאקדמיה, לספרות ולשירה, ולי נראה לכאורה שהגרועים למשרות השטח של משטרת ישראל.
 
מגיל 16 כנער גבעות חילוני אני מסתובב בשבילי הארץ. בהם בירושלים כעשור. כל בן העיר, מרחביה ועד בית יעקב יודע - במשטרת ישראל רבים נהנים לדפוק מכות לדתיים בשם הנוהל, אבל עכשיו גם לעמוד מן הצד ולפקד על מות עשרות מהם.
 
זאת אומרת למי שיש עיניים וראה את הסרטון בו מאות יהודים גוססים מול העיניים ומתחננים באופן נואש בשארית כוחם לפתוח את המחסום, וכל מה שהיצורים הנאלחים עושים הוא לנפנף בצורה מוזרה ומטומטמת בידיהם ולהשאיר את המחסום כשאנשים נחנקים למוות - למה? כוח. 
 
הסרטונים מראים את הכל.
 
לא היה צורך בהודעת הווצאפ של העיתונאי אברהם גרינצייג שנחשפו בטוויטר בו אחד הניצולים מתושאל ומודה "עמדתי מטר מהשוטרים, עוד כמה שניות והייתי מת, אנשים גדעו להם מול העיניים".
 
גרינצייג מקשה "עזרו או חסמו?"
 
"חסמו".
אכפת לך אם אצייץ את צילום המסך של ההודעה בטוויטר? הוא שואל.
 
"צייץ".
 
אל תסמכו על עדות 1 מרב-סרן שמועתי.
 
ה-NY POST פרסם את הסרטונים מהזירה.
 
מה לעשות הדוס הזה צדק - הם עמדו וחסמו את דרכי היציאה בעוד אנשים קמלו למולם. 
 
נפנופי ידיים ביזאריים של חסרי מוח לבנטיניים שהם כהודאה בהרג.
 
הגסות שבכמיהה לשליטה וכוח המתבטאת בהצדקת נוהל נטול שכל הניזון מביטויי סמכות מתודלקים ברצון להצדיק לבישת מדים למול ציבור "ליצנים" לבושי שחור לבן בעיניהם - הוא שהוביל למה שהסרטונים קלטו אמש.
 
הזהרתי לפני כמה חודשים על בעיית שנאת היהדות של המשטרה ביחסה לכיפות הסרוגות - עצמי לא שיערתי שהאוטו-אנטישמיות / שנאת יהודים של ערב-רב "ישראלי" זה לכאורה, של מאותגרי רוח ומוסר המשרתים בארגון המושחת בתולדות מדינת ישראל לכאורה, יגרמו לקטל כה אכזר.
 
איך לוקחים אנשים שעצמם, או הוריהם הגיעו מהעולם השלישי לאייש את משרות השטח של המשטרה הידועה באכזריות שיטתית של חלק משוטריה כלפי יהודים שומרי תורה ומצוות  - בחסות הפרקליטות, הבג"ץ והיונית, והופכים אותם ל"נציגי החוק"? - משקים אותם בשיקוי הפלא של משולש המושגים "שלטון החוק, ממלכתיות, סדר-ציבורי" - המכשיר את השרצים, ככה בור הופך למענטש.
 
רשמתי מאמרים המסבירים את המניעים הפסיכו-סוציולוגים לתועבת היהודים החרדים בקרב שוטרי ישראל.  לא לחינם עשרות מהם מרביצים מכות רצח לדוסים ומשחזרים בכך סצנות מתולדות פולין וליטא.
  
תשכחו מפרוטוקולים מנהליים, הוראות מטה, מפקדי מחוז ושרים - זה ש"ג שאנשים מתים לו מול העיניים והוא עם האיי-קיו 78 שלו, והמדים המלוכלכים מעצם היותו לובש אותם, שותה את שיקוי השליטה ונותן לאנשים לגדוע.
 
שכרון כוח של מדים, רצון "לפקד על מצב", ורמה אנושית ירודה אינם מספקים להסבר - יש צורך בשנאת יהודים כדי להכין את המתכון להרג המוני שרואים בסרט.  זה ישמע קיצוני, אך האונטערמענטש הרובו-בבוני כחייל הגרמני עם הסיגריה בפה של איליה ארנבורג, חושב בפסיפס המוחי הדל המורכב משפת תקשורת ושיקוי מילים מטופש שהוזן בו ב-12 שנות טמטום ממלכתי, בדרך למשכורת ה-10,000 שלו, וכך שותה שיקוי דמים בו בני עמי נשחטים והתקשורת מקבלת את רצונה.
 
אנו ראינו אותם מבצעים תנועות משונות בידיהם, בעודם מסייעים להוציא נשמות מגופם של דוברי יידיש שאינם אמונים על קודקס החוקים וקרקס השוטים של החומר האנושי הירוד בנווה אילן, גבעת רם, ובמשטרת ישראל.
 
אני מאשים, כי מערכת המשפט לא תעשה זאת.
 
כי למשטרה יש יותר מדי לכלוך על יותר מדי אנשים. כי הכל פה מסריח מהש"ג ועד הניצב.
 
אין טעם בועדת חקירה.
 
אובססיית ועדות החקירה החלה אצלנו עם פרשת אוטוקרס בשנת 1972.
 
לאחר מכן המפורסמת מכולם אגרנט (מלחמת יוה"כ), וכמובן ועדת כהן (סברה ושתילה).
 
כיום, לאחר אסון מירון ברור שאין צורך בועדת חקירה.
 
האם דרעי, אוחנה, והיתר אשמים שהם מסכימים לרמה עלובה במשטרה? יתכן - אבל זה לא קשור למירון - זה קשר לבית המשפט העליון.
 
הדם אינו על ידי אריה דרעי שביקש כמות בלתי מוגבלת של אנשים, אינו על ידי המתכננים, ואינו על ידי החסידים, הסרטונים והעדויות מראים בבירור משהו שמשטרת ישראל (שעברה אתרוג רציני מאז תיקי נתניהו) הייתה מבינה לבד.
 
 מספר שוטרים, רובם אנשי מג"ב בפועל מונעים את ניסיונות הבריחה של המתפללים באמצעות מחסומים ותנועות גוף מוזרות, מעידים על מגרעתו העיקרית של השוטר הישראלי, רצונו בכוח ולא בסדר או צדק.
 
אני החילוני אודה כי בכל התקלות כזו או אחרת, המשטרה רודפת דתיים וחרדים ביתר תשוקה שכן הם אויבי הבוסים (הפרקליטות, וצמרת המשטרה).
 
אנשי עמונה, גוש קטיף כבר למדו מה בדיוק החומר האנושי המדובר.  אני נשבע שלו היה מדובר בבדואים, ערבים, דרוזים, אתיופים, רוסים, או סתם "מזרחים" שלא הלכו לאוניברסיטה או לעסקים, קרי הקיבוצים הדמוגרפיים מהם מורכבים הרוב המוחלט של שוטרי מדינת ישראל, האסון היה נמנע ולו משום שהשוטרים לא היו צריכים להרגיש עצמם כ"עבד כי ימלוך" למול ציבור כזה או אחר שאינו מסכן הגמוניה שאותם העבדים הכהים משרתים, ובקיצור - והמחסומים היו נפתחים.
 
אני מצטער שאני מוכרח לפסוק דין סוציולוגי/פסיכולוגי כה חריף אך 16 שנים מול משטרת ישראל לימדו אותי , אבל אם לאבישי בן חיים המרוקאי מותר לכתוב על עדות בלי להיתבע, אז גם ליאיר קליינבאום האשכנזי מותר. 
 
משטרת ישראל, למרות שיש שמה הכל מרוסים ועד אתיופים, היא ברובה ארגון מורעל מיליטריזם שבו "העבדים השחורים" (ברובם) חסרי הבינה מבצעים את פקודות "האדונים הלבנים" (ברובם) חסרי הלב. זו האמת הלא נעימה - תעשו איתה מה שבא לכם.
  
ועם ישראל חי.
 
הסרטונים בחוץ.
 
לא מדובר במלחמת יוה"כ.
 
יש מאורע בודד. רגע בודד. מצולם ומתועד. המראה בבירור מה קרה.  
 
השוטרים הפשוטים שלנו הם ככל הנראה, (ואני לא מדבר על הבילוש, להב, ויתר האנשים) מרביתם, ולבטח אלה המוצבים באירועים שכאלה, השוטרים הכי פחות אינטליגנטיים בכל מדינות המערב.
 
מפקדיהם פועלים במערכת שכל עיתונאי עם יושר יכול לומר שהיא מושחתת עד היסוד.
שמכרה את נשמתה לפקידות המשפטית, ושרק אנשים שמפקדיהם מושחתים מוסרית יכולים להיות כה אכזריים ולתת לאנשים למות מול עיניהם.
 
אין צורך בועדת חקירה - הסרטון חושף הכל, שוטרים נתנו להם למות - וכל זה נוגע בבעיית שנאת הדתיים של משטרת ישראל שרודפת אותה מאז ימי סבסטיה וגוש אמונים של ראשית שנות השבעים.
 
משטרת ישראל מורכבת גם מאנשים מצוינים.
 
אך לצערנו היא גם מורכבת מן החומר האנושי הירוד ביותר במדינת ישראל שמצא בה בית, אולי בכל המערב.
 
 
השם יקום דמם.
 
לתגובות: [email protected]
 
50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE