הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זכה לתשבוחות מבילי אייליש: הכירו את האלבום החדש של נגה ארז
מסתמן שנגה ארז מצליחה לאט ובזהירות להיות הדבר החם הבא במוסיקת הפופ העולמית, עם הופעה מתוקשרת ומרשימה בתוכנית של ג'ימי קימל, פסטיבלים בינלאומיים, שלל ביקורות טובות, וגרופית אחת מפתיעה במיוחד- הזמרת בילי אייליש

בשונה מזמרים רבים בתעשייה, נראה כי הקורונה דווקא עשתה רק טוב לזמרת נגה ארז (31), עם אלבום חדש, הופעות, פסטיבלים, ומה לא. הסינגל Views אשר שיחררה לפני חודשים רבים (שנכלל באלבום החדש), הצליח להפוך ללהיט תוך זמן קצר, ואף כיכב בפרסומת של החברה הצרפתית אורנג׳, שצולמה במוזיאון הלובר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האלבום ללא ספק מושפע מהזמרת בילי אייליש, שלגמרי במקרה מכירה ומאזינה לנגה, ואף שיבחה אותה ואת האלבום החדש. חוץ מההשפעה הזו, ניתן גם לזהות לא מעט היפ הופ נשי, בועט, חדשני ומרענן. ארז ציינה שהאמנים שהשפיעו עליה במיוחד הם אקס בלר, דיימון אלברן, ובילי אייליש. 

רבים לא יודעים זאת, אך נגה ארז למדה מוזיקה באקדמיה, ובתחילת דרכה חלמה להוציא אלבום ג׳אז. אך תוך זמן קצר, הבינה הזמרה שהעולם אוהב היפ הופ, ומסתבר, שגם היא. לכיוון הזה בדיוק היא הלכה. ואין ספק כי היא עושה זאת באופן מרשים, יותר מכך, אין ספק כי מדובר על בחירה נכונה. 

נגה היא אמנם ישראלית לכל דבר, חיה בתל אביב, שם גם האלבום נוצר, אך ברור שהזמרת מכוונת לחו״ל. בדיוק בגלל זה החליטה ארז ללכת על השקה מקוונת, שתהיה זמינה בכל העולם, על אף שלא חסרים במקום בארץ הקודם שישמחו לתת לה במה. 

כל הסימנים מראים כי לארז סיכוי די גבוה לפרוץ את תקרת הזכוכית שאמנים ישראלים כה רבים לא מצליחים. עם שילוב בין ג׳אז להיפ הופ, אין ספק שנגה ארז היא אחד הקולות המרעננים של התקופה, כך שזה כלל לא מפתיע שאחת הגרופיות שלה היא לא אחרת מבילי אייליש בכבודה בעצמה. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE