הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אימפריית הגמילה הגיעה לאל איי
שיטת אברהמסון היחודית לטיפול בדחף לצריכת פחמימות, סוכרים וסיגריות היא כבר מזמן שם דבר ברחבי ארה"ב. הכירו את סיפורי ההצלחה

שיטת אברהמסון פותחה על ידי אהוד אברהמסון לפני 36 שנה בישראל והיא השיטה היחידה שמטפלת גם בדחף וגם ברצון לצרוך פחמימות, סוכרים וסיגריות. השיטה טבעית לחלוטין, מתבססת על ההבנה ההוליסטית כי הגוף, הנפש והתודעה הם יחידה אחת.

המפגש מתחיל בשיחה של שעה המשחררת את המטופל מחששות פחדים, תלות רגשית ודעות קדומות ולאחריה נכנסים לטיפול אנרגטי אישי המנטרל את ההרגלים, המחשבות, הזיכרונות והאמונות של ההתמכרות. השיחה מטפלת ברצון והטיפול מוריד את הדחף והחשק להתמכרות.

בסוף המפגש, יוצאים ממנו עם תחושה של אדישות או אף דחיה מאותם דברים שהיית מכור אליהם שנים, בין אם אלו סיגריות, סוכרים או פחמימות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סקר שנערך ביולי 2018 של חוכמת ההמונים, קבע כי אברהמסון הוא המכון המוביל והטוב ביותר בישראל בטיפולי גמילה מעישון ובטיפולי גמילה מסוכר ופחמימות ממכרות. בשנה האחרונה נפתחו שלושה מרכזי טיפול חדשים בארה”ב ובמרכז אמריקה.

אהוד אברהמסון, 60, גדל בבית בו היתה מודעות גדולה לנזקי העישון כבנו של רופא. באותם ימים, נהוג היה לעשן בכל מקום, גם באיזורים סגורים, גם במסעדות, גם במקומות עבודה ואפילו במרפאות. "ידעתי שיום אחד יבינו עד כמה זה רע", מספר אברהמסון, "כשהחברים סביבי גנבו שכטות, אני לא עישנתי. שירתתי כחובש קרבי בצבא וחיילים שהיו מגיעים אלי למרפאה, ידעו שאצלי לא מעשנים".

השם של אברהמסון החובש שאצלו אסור לעשן, הגיע אף למגזין במחנה שיצא עם המלצה הומוריסטית לחיילים: "אם אתם רוצים להפסיק לעשן, לכו לאברהמסון בבה"ד 10 ושם תגמלו".

חיילים רבים דווקא לקחו את ההמלצה ברצינות ופנו אליו בבקשה לדעת איך אפשר להפסיק לעשן, מה שהוביל את אברהמסון להתחיל במחקר. לאחר סיום שירותו, הוא למד ביולוגיה, פסיכולוגיה ורפואה משלימה והתעניין בקשר בין הנשמה, הרוח, הצ'אקרות וגוף האדם. כך התחיל אברהמסון לפתח את הטיפול שהיום מוכר בישראל כשיטת אברהמסון. 

סלבס רבים הצליחו בעזרת המכון להיגמל מההתמכרויות שלהם, ביניהם: מורן אטיאס, איילה חסון, גדעון רייכר, עדן הראל, דידי הררי ורבים אחרים.

לאחר הצלחת והוכחת השיטה בארץ, פתח המכון בשנה האחרונה שלושה סניפים בארה"ב ובמרכז אמריקה. חברי הקהילה המקומית, ניצלו עד מהרה את ההזדמנות להגיע לטיפול במכון. סיפוריהם של כמה מהם, מופיע בדפים אלו.

טליה פריאל, הקורונה עצרה את הירידה הגדולה, אבל עכשיו היא ממשיכה מחדש

טליה פריאל, מנהלת מערב ארה"ב של תוכנית "נעלה" מטעם מדינת ישראל, הצליחה להוריד יפה במשקלה בעזרתה של הקאוצ׳רית ריטה גולדשמיד. היא הורידה 77 פאונד אך עדיין נאלצה להתמודד עם התאווה שלה למתוקים ופחמימות.

מכון אברהמסון הצליח לגמול אותה מהתאווה לכל אותם דברים "אסורים" והיא הצליחה להוריד עוד 30 פאונד וזאת מבלי להתמודד עם פזילה לעבר שולחנות המתוקים, הלחמים והבורקסים בכל אירוע. "הם עושים לך איזה סוויץ' בראש שלאחריו לא בא לך לגעת בסוכרים ופחמימות", אמרה אז.

אלא שמגפת הקורונה שתקפה אותה בחג ההודיה האחרון, טרף את כל הקלפים. פריאל הוחשה לבית החולים ובמשך שבועיים היתה צמודה לבלון חמצן. החוויה הקשה והמטלטלת, גרמה לה לחזור לזלול את כל אותם דברים שהתנזרה מהם לחלוטין.

"אחד הדברים שהטרידו אותי היה שאאבד את חוש הטעם והריח, אלו אחד המאפיינים של המחלה. וכך, כשחזרתי הביתה וחברות שאלו אותי מה להביא לי לאכול, אמרתי להן הכל חוץ מעוף מכובס".

וכך התחילה תהלוכת מאכלים לביתה של פריאל, החברות והחברים הביאו לה מכל טוב, עוגות שוקולד, בורקסים, לחמים. "כל מטעם שביקשתי, קיבלתי. הביאו לי מגשים מכל טוב", היא מחייכת חיוך רחב "עד הקורונה, בכלל לא היתה לי מלחמה עם עצמי, הייתי רואה מגשים של אוכל והם לא הזיזו לי. הכל היה חלק וקל, אבל הקורונה שינתה הכל. חיי היו על חוט השערה והרגשתי שאני חייבת לטרוף את החיים ואכן טרפתי. אבל לאחר שנרגעתי והחלמתי החלטתי שאני חוזרת ומורידה שוב".

לאחר שהחלימה וחזרה לעצמה, החליטה פריאל שהגיע הזמן לחזור למכון אברהמסון ולהשיל את כל הקילוגרמים שנוספו לה בעקבות החוויה הקשה.

"עם יכולת ההכלה המופלאה שלהם, לא שפטו אותי, לא אמרו שום מילה מעליבה או מוכיחה. הם אמרו לי: בואי שוב. לפני שבועיים חזרתי אליהם, הם קיבלו אותי עם חיוך רחב. יש להם צוות נהדר ומקצועי, לקט של אנשים עם נשמה יתרה. כל הזמן שואלים לשלומי ואיך אפשר לעזור. התזונאית שלהם תמיד נכונה לעזור, תמיד שואלת אם יש עוד משהו שארצה לדעת או לשאול? את מרגישה כל הזמן עטופה באהבה.

נבות כהן, שעושה את הטיפול האנרגטי, הוא אדם מיוחד במינו, משרה כל כך הרבה שלווה. אני פשוט מאוהבת בכל הצוות שלהם".

פריאל שבה לאכול אוכל בריא ומזין. נפרדה לשלום מהמתוקים והפחמימות ומאמינה שלא יעבור זמן עד שהיא תשיל מעליה את הקילוגרמים המיותרים.

 

טליה הפנר, נגמלה מסיגריות אחרי 22 שנות עישון

"במשך שנים ניסיתי להפסיק לעשן אבל הניסיונות שלי החזיקו מעמד רק שעתיים וחזרתי לעשן כשהרגשתי שאני הולכת להרוג מישהו. מצד אחד כל הזמן דיברתי על זה שאני רוצה להפסיק לעשן, יש לי ארבעה בנים וזה מאוד הפריע להם ומצד השני הייתי אומרת: 'קחו ממני הכל, רק לא את הסיגריות'".

הפנר הגיעה למכון אברהמסון לאחר ששמעה על הצלחת השיטה בטיפול בהתמכרויות למיניהן, אך מודה שהיתה מאוד סקפטית. "לא חשבתי שאצליח להיגמל, אבל החלטתי לנסות כי אין לי מה להפסיד. הסיגריות השפיעו עלי בריאותית, לא הרגשתי טוב, ידעתי שאני חייבת לעשות משהו. אני לא יודעת איך להסביר מה קרה שם, אבל זה הצליח. קרה לי נס. יצאתי משם ולא יכולתי לגעת בסיגריה יותר. היה לי מאוד קשה, היו לי רגעים שמאוד רציתי להדליק אבל הידיים שלי לא יכלו יותר להדליק את הסיגריה, היו רגעים שמאוד רציתי אבל המח שלי לא נתן לי את הפקודה להדליק את הסיגריה. זה נגמר".

מאז ה-12 באוגוסט 2020, הפנר הפסיקה לעשן. בעלה הלך בעקבותיה אף הוא לאברהמסון והפסיק גם הוא.

"היום אני הרבה יותר רגועה ממה שהייתי. פעם השתמשתי בסיגריות כי הרגשתי שהן מרגיעות אותי, אבל היום אני מבינה שכלל לא הייתי רגועה. אחרי שראיתי שהטיפול עובד, שלחתי עוד כמה חברים שהיו מעשנים כבדים כמוני ולא ידעו מה לעשות עם עצמם וגם הם הפסיקו לעשן.

אני ממליצה לכל מי שמרגיש מיואש ושהוא לא מצליח להיגמל, לנסות את זה".

לאחר הטיפול הראשוני, הרגישה הפנר צורך בטיפול נוסף, משהו לתיחזוק. טיפולים נוספים במכון, ניתנים ללא כל תשלום נוסף. "מאברהמסון כל הזמן התקשרו לבדוק מה קורה איתי ואיך אני מרגישה ואם קשה לי. הם פשוט אנשים מדהימים. הלכתי עוד מספר פעמים למרות שגם פעם אחת יכולה להספיק. הם אמרו לי: בואי אלינו לפני שתדליקי עוד סיגריה. השירות שהם נותנים והיחס האישי פשוט מדהים. הם הצילו לי את החיים!"

אורן, נגמל מסיגריות ומריחואנה לאחר 15 שנים

"אני מכיר את השם מכון אברהמסון מישראל, כשהם הגיעו לכאן וראיתי את הפרסומות שלהם, החלטתי לנסות. אצלי זה קצת יותר מורכב כי הייתי מכור לסיגריות ומריחואנה במשך 15 שנים. אני בן אדם מאוד סקפטי, אבל החלטתי לנסות והופתעתי לטובה. היום, חודשיים אחרי, נגמלתי לחלוטין מסיגריות ועישון המריחואנה ירד ל-20 אחוז. אני עדיין עובד על זה.

ד"ר נבות ממכון אברהמסון הוא אדם מדהים. באמת הרגשתי את האנרגיה זורמת ממנו אלי במהלך הטיפול. אחרי הטיפול הראשוני לפני חודשיים, הלכתי אליהם שוב לא מזמן לטיפול נוסף ושם הרגשתי את השינוי המשמעותי. זה לחלוטין עוזר. יש לי עוד שכנים וחברים, אנשים שעישנו 20 שנה וטופלו באברהמסון והיום כבר לא מעשנים בכלל ועוסקים בספורט, משהו שלא עשו בעבר".

אורן מספר שכספורטאי, העישון מאוד הכביד והקשה עליו. "היום אני מלא באנרגיה. לפני כן, לא היה לי כל רצון לרוץ או ללכת, כי הייתי מתנשם בכבדות. הכל השתנה ברגע שסיימתי עם הסיגריות".

שרית ואבי סוויסה, נגמלו מסוכרים ופחמימות

בני הזוג היו מכורים לסוכרים. מאז הגיעו למכון אברהמסון, כל הדיאטה שלהם השתנתה וסוכרים לא נכנסים אליהם לבית או לפה.

"הגענו למכון אברהמסון לפני חמישה חודשים", מספר אבי, "בהתחלה הייתי סקפטי, הטיפול קשור לאנרגיה ואני לא חסיד גדול של הדברים האלה. במשך שנים ניסיתי לעשות כל מיני דיאטות ושום דבר לא תפס, אני מאוד אוהב קראוסונים ועוגות.

התקשתי להאמין שהטיפול יצליח לעזור לי להתפטר מהרצון לאכול מתוקים, אבל זה קרה. היום, חמישה חודשים אחרי, כבר הורדתי 35 פאונד. ירדתי מ-220 פאונד ל-185 פאונד ואני ממשיך לרדת. המטרה להגיע למשקל שלי בזמן השירות הצבאי".

אבי מספר שנהג לשתות כל בוקר קפוצ'ינו ועוגה בבית קפה צרפתי. "אני עדיין הולך לשם בבוקר אבל מזמין רק קפוצ'ינו ולא נוגע בקראוסון. אין לי צורך בכלל. את הקראוסון החלפתי בתמר וזה הדבר הכי מדהים בעולם".

"סיפרתי גם לאחותי בארץ על הצלחת הטיפול, היא הלכה וגם היא ניגמלה מסוכרים ופחמימות. אני כל הזמן הולך לאירועים ומסעדות ויש שם הכל בשפע ותמיד יש לחמים על השולחן, אבל אני לא נוגע בהם, זה בכלל לא מושך אותי. אני לא יכול להסביר את זה".

אבי מעיד על עצמו כי אינו טיפוס רגוע, אך במהלך הטיפול הרגיש עטוף בשלווה ורוגע. "גם אשתי הורידה במשקל, היא רצתה חיזוק והלכה שוב לטיפול ובפעם השניה היא הרגישה שזה משפיע עליה יותר. שינינו את כל הרגלי התזונה שלנו. אנחנו נמנעים מפחמימות וסוכרים אבל אוכלים את כל השאר. גיליתי שיש סלטים מדהימים ואני אף פעם לא רעב. הבטן שלי הצטמקה בחמשת החודשים האחרונים ואני יודע שאף פעם לא אחזור לאכול כפי שאכלתי פעם, כי אין לי משיכה לזה יותר. יש לי חבר שניסה זאת בעצמו והוריד 50 פאונד. השיטה פשוט עובדת".

 

לפרטים נוספים, צרו קשר בטלפון או בווטסאפ: 858-922-8212 דקל מלמד
או באתר: www.abramsoncenter.com

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE