הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שיתוף פעולה בין אולפני סוני ונטפליקס הוליד סרט אנימציה חדש: ״משפחת מיטשל״
משפחה שמאחדת כוחות נגד פלישת רובוטים ומשאירה את המסכים מאוחר: הסרט החדש מבית ענקית הסטרימינג, נטפליקס, מצליח להיות מצד אחד חביב ומשעשע, ומצד שני ביקורתי וחשוב

אין ספק כי סרט אנימציה אשר פונה לכל המשפחה הוא נדיר בנוף מקומי. זהו בדיוק המקרה של הסרט החדש ״משפחת מיטשל״ אשר עלה לאחרונה בנטפליקס, לאחר שכמו סרטים רבים, התעכב בעקבות מגפת הקורונה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המשפחה מורכבת מארבע נפשות- קייטי, שהיא גם מובילה את הסרט, נערה חנונית וחובבת קולנוע, אחיה הקטן ארון, חנון לא קטן בפני עצמו, חובב דינוזאורים, אם המשפחה, לינדה, אשר עוסקת בהוראה, ואב המשפחה, בעל מטרת על לאחד את המשפחה. אותה מטרת על של אב המשפחה לוקחת אותם לטיול מחוף לחוף, כאשר הם עושים את הדרך לבית הספר החדש של קייטי, אשר התקבלה ללימודי קולנוע. 

בשונה מפיקסר, אולפני סוני לא מחזיקים בשירותי סטרימינג, כך שלאחרונה הם החליטו להתחל לשתף פעולה עם ענקית הסטרימינג, נטפליקס. והפרי הראשון הוא הסרט החדש: ״משפחת מיטשל״, אשר נטפליקס רכשה עבור 110 מיליון דולר. 

הסרט מבקש להציג לנו את המסר הרלוונטי ביותר כיום- המסכים הורסים את התקשורת שלנו. עם משפחה, עם חברים, עם אנשים. המסכים מובילים לתחושת ניכור, והגיע הזמן לשים לכך סוף, או לכל הפחות לאזן את העניין. 

אב המשפחה מתקשה לנהל ארוחות משפחתיות כאשר כולם רוכנים אל עבר מסך הנייד שלהם, ולמעשה, אף אחד לא מדבר עם אף אחד. מצב שמצליח ליצור ריחוק בין בני המשפחה. אך כבר בתחילתו של הסרט השינוי מגיע. כיצד? על ידי פלישת רובוטים כמובן. 

הפלישה מסכנת את חייה של המשפחה, והיא נאלצת לאחד כוחות, ולהציל את עצמם ואת העולם. כך ״משפחת מיטשל״ הופך להיות סרט ביקורתי, מעניין, סחוף ומשעשע, ובעיקר, סרט לכל המשפחה. הסרט, על אף שהוא מצויר באנימציה, מבקש להציג לצופה מודל שגרתי של משפחה, אותנטי והגיוני, וזו גם, ללא ספק, החוזקה של הסרט. 

ההומור, ממש כמו האנימציה, מצליח להדגים באופן מרשים מדוע הסרט אכן מתאים לכל המשפחה. מצד אחד, בדיחות קטנות מפוזרות לאורך כל הסרט, אשר יכולות להצחיק את הילדים, ומצד שני, המבוגרים יקבלו מנה הגונה של ביקורת וסאטירה על המסכים והטכנולוגיה. 

הקונספט האנושי של הסרט מצליח להפוך את הסרט ממיצג אנימציה מרשים, לסרט אנושי ונוגע ללב. ״משפחת מיטשל״ בוים על ידי מייק ריאנדה, אשר גם כתב את התסריט, בשיתוף פעולה עם ג׳ף ראוי. הסרט הופק על ידי פיל לורד, קורט אברקט וכריסטופר מילר, שללא ספק הצליחו לעשות עבודה נהדרת, ולייצר סרט אנושי ונטול ציניות, כזה שמתאים לא רק לחובבי הז'אנר. 




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE