הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זמן קצר לאחר ההודעה על גירושים: זו הסיבה האמיתית לפרידתם של ביל גייטס ואשתו, מלינדה גייטס
לאחר כמעט שלושה עשורים של חיי נישואים מאושרים, הודיעו ביום שני האחרון, מייסד מיקרוסופט, ביל גייטס, ואשתו, כי הם החליטו להפריד כוחות, ולהתגרש. לאחר לא מעט שמועות וניסיונות להבין מה היא הסיבה, נראה שכעת היא נחשפת

הרשת כולה, ותעשיית ההיי טק בפרט, גועשות בימים האחרונים, זאת בעקבות ההודעה הדרמטית של הזוג גייטס כי הם מתגרשים לאחר 27 שנות נישואים. בהודעה הרשמית הם כתבו כי אכן החליטו להיפרד כחברים והוסיפו: ״אנו כבר לא מאמינים כי נוכל לגדול ביחד כזוג בשלב הבא של חיינו״. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, רק לפני שנתיים, הופיעו בסדרת דוקו של נטפליקס בשם ״בתוך המוח של ביל״ אשר שמה דגש בעיקר על עבודתו של גייטס, אך גם נותנת לא מעט מקום למערכת היחסים של הזוג. לאורך הסדרה הציגו ביל ומלינדה יחסים למופת, אך נראה שמאז, דברים השתנו. 

כעת מסתמן כי הסיבה האמיתית לגירושים כבר הייתה טמונה אי שם לפני שנתיים, בסדרה המדוברת. כזכור, מלינדה אמרה כי בזמנו, כאשר רק נכנסה למיקרוסופט כמנהלת מוצר, כבר אז הבינה כי ביל לא יוכל להיות זמין עבורה מסביב לשעון.

עוד סיפרה כי ביל הביע כל הזמן חשש מהיכולת שלו להתחייב גם לזוגיות וגם למיקרוסופט. לבסוף השניים כידוע התחתנו, אי שם בשנת 1994, ואף הביאו לעולם שלושה ילדים משותפים. בנתיים, כל הפרטים על הגירושים טרם ברורים, אך ככל הנראה יהיה זה ההסדר הגדול והשמן ביותר שנרשם. 

נכון לימים אלו, שווי השוק של מיקרוסופט עומד על 2 טריליון דולר, כאשר לביל עצמו יש שווי נקי מוערך של למעלה מ-124 מיליארד דולר. מסתמן כי מלינדה גייטס צפויה להיות אחת הנשים העשירות בעולם, ממש בקרוב. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE