הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשיא הליך הגירושים: קים קרדשיאן וקניה ווסט בצעד מפתיע שעלה להם מיליוני דולרים
אחד הזוגות הלוהטים של השנים האחרונות, קים קרדשיאן וקניה ווסט, נמצאים כבר זמן מה בהליך גירושים מורכב ותקשורתי במיוחד. כעת נחשף כי השניים, על אף הפרידה, החליטו להרחיב את האחוזה שלהם ולשם כך הוציאו מכיסם כמעט שלוש מיליון דולר

כנראה שאין מישהו בעולם הזה שלא יודע שהזוג קים קרדשיאן וקניה ווסט נמצאים כבר שבועות ארוכים בהליך גירושים מורכב ותקשורתי. השניים משתדלים לשדר עסקים כרגיל, ובעיקר קים, אשר מקפידה להעלות תמונות לוהטות מחופשות מסביב לעולם. כעת נחשף כי השניים, על אף הפרידה, החליטו להרחיב את האחוזה שלהם. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפי הדיווחים, השניים הוציאו מכיסם עבור ההרחבה, 2.97 מיליון דולר, מה שהגדיל את שטח האחוזה לשבעה וחצי דונם בסך הכל. עד כה, הוציאו על האחוזה המדוברת כמעט שלושים מיליון דולר, ואם תהיתם, היא כוללת אזור רכיבה על סוסים, סוויטת הורים גדולה ומפוארת, בריכה, גנים, ומה לא. 

כידוע, השניים כבר לא חיים ביחד, עוד טרם ההודעה הרשמית על גירושים. קניה ווסט מנסה לשמור על פרופיל נמוך, ומאז ששמו נקשר עם כוכב הביוטי ג'פרי סטאר, הראפר לא בדיוק עלה לכותרות. לעומת זאת, קימי דווקא לגמרי מדלגת בין כותרת לכותרת, ונראה שהיא חיה את חיי הרווקות שלה על הצד הטוב ביותר, כשהיא מקפידה לתעד הכל, כמובן.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE