הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אירוויזיון 2021: כל מה שצריך לדעת
שנתיים אחרי שתל אביב אירחה את האורווזיון האחרון, שהיה ללא ספק אחד הטובים בשנים האחרונות, ריכזנו עבורכם את כל המידע אודות האורווזיון הקרוב- מתי הוא ייערך? איפה? כיצד ניתן לרכוש כרטיסים? ומה הסיכוי של ישראל?

באיחור של שנה, בעקבות מגפת הקורונה, סוף-סוף זה קורה, אורווזיון 2021 יוצא לדרך. הפעם, רוטרדם הינה העיר המארחת, אך לא צפויה להיות חגיגי שתכלול אלפי תיירים מכל העולם, אלא מתכונת מצומצמת יותר, בהתאם למצב הקורונה באירופה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כאמור, רוטרדם, העיר השנייה בגודלה בהולנד, זכתה בכבוד לארח השנה את האירוע, כאשר חצי הגמר הראשון יתקיים ב-18 במאי, יום שלישי, ואילו חצי הגמר השני, ייערך ב-20 במאי. כמו תמיד, עשר המדינות עם הניקוד הגבוה ביותר, יעלו לגמר, אשר יערך ב-22 במאי. כמובן, שהולנד, המדינה המארחת, תהיה אף היא בגמר. 

כמו בכל שנה, משדר האורווזיון ישודר בשידור חי, כאשר הוראות ההצבעה יופיעו, כתמיד, על המסך, בזמן השידור. לפי הדיווחים, תושבי המדינות השונות יוכלו להציע, גם אם מדינתם לא הגיעה לחצי הגמר. ומה בנוגע לכרטיסים? ובכן, מדובר בסוגייה מורכבת במיוחד השנה. 

מסתמן כי כרטיסים עבור אירוע האורווזיון השנה יהיו כמעט בלתי אפשריים להשגה. אמהם האולם בו תתקיים התחרות, יכול להכיל כ-17 אלף צופים בלבד, אך בעקבות מגבלות הקורונה, רק כ-3,500 צופים יורשו להיכנס, כאשר המכירה הרשמית נפתחת ב-8 במאי, יום שבת, עשרה ימים בלבד לפני חצי הגמר הראשון. 

במילים אחרות, במידה ואין לכם ויזה מיוחדת או דרכון של אחת ממדינות האיחוד, לא תוכלו להגיע לאירוע המדובר. כמו כן, מחירי הכרטיסים השנה יהיו זולים יותר ביחס לאירוע הקודם, כאשר הם נמכרים במחיר של החל מ-249 אירו. 

נראה כי הפקת האירוויזיון עושה הכל השנה בשביל לצמצם ככל הניתן את אפשרות ההדבקה בנגיף, מה שהופך את כל ההפקה מורכבת יותר. למעשה, כל משלחת נאלצה לצמצם את כמות המשתתפים בשליש, ביחס לשנים קודמות. בנוסף, גם כמות העיתונאים מוגבלת השנה, כאשר בניגוד לשנה הקודמת, בה הורשו למעלה מ-1,500 עיתונאים להגיע לאירוע, השנה יורשו להגיע רק כ-500 עיתונאים בלבד. 

ולבסוף, גם מסיבות שונות לפני ואחרי האירוע לא יתקיימו, כאשר האמנים אף לא יורשו לטייל בעיר, ויאלצו לעבור בדיקת קורונה. החזרות לחצי הגמר הראשון יפתחו כבר ביום שבת, כאשר נציגת ישראל, עדן אלנה, תופיעה לראשונה בלייב. ב-17 במאי, יתקיימו חזרות גנרליות, ויום למחרת, בעשר בלילה, יפתח באופן רשמי, שבוע אירוויזיון 2021. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE