הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זמן איכות: כך נתפסה השחקנית נטלי פורטמן לצד אמה
פורטמן, אשר שומרת על פרופיל נמוך בחודשים האחרונים, נתפסה לאחרונה על ידי צלמי הפפארצי, כשהיא מבלה לצד אימה בסידני. השתיים טיילו בין החנויות ואף ביקרו בגלריה לאמנות, ובעיקר ניסו להתחמק מהמצלמה, ללא הצלחה רבה, למזלנו

נטלי פורטמן (39) היא ללא ספק אחת השחקניות העוסקות ואהובות בתעשייה. לאחר שלא שמענו ממנה זמן רב, לאחרונה צלמי הפפארצי הצליחו לתעד אותה ואת אמה בזמן איכות, כשהן מטיילות ברחובות סידני, לאחר שביקרו בגלריית אמנות נחשבת. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פורטמן הציגה לוק שגרתי ופשוט למדי, ולא ויתרה על כפכפים ומשקפי שמש. גם אמה של השחקנית בחרה בלוק ספורטיבי וקליל, אך עדיין השתיים נראו במיטבן. כזכור, בחודש פברואר האחרון הרשת סערה בעקבות שמועות רבות על כך שהשחקנית נמצאת בהריון שלישי. 

פורטמן כמובן לא נשארה חייבת, ומהירה להפריח את השמועות: ״אני ממש לא בהריון. כנראה שזה עדיין בסדר בשנת 2021 להעיר לאישה על מבנה הגוף שלה. אנשים, תהיו טובים יותר״, אמרה. כידוע, לפורטמן ובעלה, רקדן הבלט המפורסם, בנג'מין מילפייה, שני ילדים משותפים, אלף בן התשע, ועמליה בת החמש. 

אם לא ידעתם, בחודש יוני הקרוב תחגוג פורטמן ארבעים שנים על הכדור, ואילו בעלה, יחגוג סך הכל עשרים וארבע שעות לאחר מכן, את יום הולדתו ה-44. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE