הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הסינים נתפסו על חם! מסמכים חדשים חושפים כי צבא סין תכנן ב-2015 שימוש בקורונה כ"נשק ביולוגי נגד אויבים"
תיאוריית קונספירציה? כנראה של מדענים סינים, המסמך יוצא הדופן שנתפס בידי משרד החוץ האמריקני וסוכנויות המודיעין הבריטיות והאוסטרליות מעלות חששות גדולים לגבי הסיפור האמיתי שמאחורי מגיפת הקורונה - אז עכשיו יש לנו מסמך משנת 2015 מהצבא הסיני המתאר שימוש ב- COVID כנשק ביולוגי - ארבע שנים לפני שהמגפה COVID-19 פורצת רק כמה קילומטרים ממעבדה סינית שפועלת להפוך את ה-COVID של העטלפים לניסוי. ואתה תיאורטיקן קונספירציה שרוכל 'שקרים אם אתה חושב שהדברים קשורים זה לזה.

בשנת 2015 דנו מדענים צבאיים סיניים בדרכים להפוך את נגיף הקורונה-סארס לנשק ביולוגי.

במסמך בן 263 עמודים, שנכתב על ידי מדעני צבא השחרור העממי הסיני ובכירים בתחום הבריאות הציבורית הסינית ושהושג על ידי משרד החוץ האמריקני במהלך חקירתו על מקורות ה-COVID-19, המדענים הסינים מציינים כיצד גל פתאומי של חולים הזקוקים לאשפוז במהלך פיגוע בנשק ביולוגי "עלול לגרום לקריסת המערכת הרפואית של האויב", לפי The Weekend Australian.

הדברים אירעו חמש שנים לפני שהמגיפה הופיעה בווהאן, סין.

נראה כי היה זה במסגרת פרויקט בו מדעני המק"ס שיתפו פעולה עם ארגון לא-ממשלתי במימון ארה"ב במה שמכונה מחקר "gain of function".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המסמך מצביע על כך ש-Coronaviruses יכולים לבשר על "עידן חדש של כלי נשק גנטיים", ומציין כי ניתן "לתפעל אותם באופן מלאכותי לנגיף אנושי מתפתח, ואז לתת לו להשתחרר בצורה שלא נראתה קודם לכן".

יושבי ראש ועדות החוץ והמודיעין הבריטיות והאוסטרליות, טום טוגנדהאט וג'יימס פיטרסון, אומרים כי המסמך מעלה חשש גדול מחוסר השקיפות של סין בנוגע למקורות ה-COVID-19.

"הצלחנו לאמת את האותנטיות של המסמך שחיברו החוקרים והמדענים המסוימים", לדברי רוברט פוטר, מומחה לפיזור דיגיטלי שעבד עבור ממשלות ארה"ב, אוסטרליה וקנדה - וניתח בעבר את מסמכי ממשלת סין שהודלפו.

שר החוץ לשעבר של ארה"ב מייק פומפאו ויועצו הראשי לסין, מיילס יו, התייחסו למסמך בוול סטריט ג'ורנל, וכתבו כי "מחקר PLA משנת 2015 התייחס להתפרצות וירוס קורונה-SARS בשנת 2003 כנשק גנטי עכשווי נגד כוחות זרים'.

ולדברי פיטר ג'נינגס, מנכ"ל המכון למדיניות אסטרטגית אוסטרלית, "אין הבחנה ברורה ביכולת המחקר, כי בין אם משתמשים בה כהתקפה או כמגננה זוהי אינה החלטה שהמדענים הללו יקבלו".

הוא הוסיף "אם אתה בונה כישורים לכאורה להגן על הצבא שלך מפני התקפה ביולוגית, אתה במקביל נותן לצבא שלך יכולת להשתמש בכלי נשק זה באופן פוגעני. אתה לא יכול להפריד בין השניים".

המחקר הסיני המקורי בחן גם את התנאים האופטימליים שבהם ניתן לשחרר נשק ביולוגי.

"התקפות נשק ביולוגי מתבצעות בצורה הטובה ביותר במהלך שחר, חשכה, לילה או מזג אוויר מעונן מכיוון שאור שמש עז יכול לפגוע בפתוגנים", נכתב.

"יש לשחרר חומרים ביולוגיים במזג אוויר יבש. שכן גשם או שלג עלולים לגרום לזריקת חלקיקי האירוסול".

עוד נאמר כי "רצוי כיוון רוח יציב כך שהאירוסול יכול לצוף לאזור היעד".

הידיעות על המסמך הגיעו לאחר דו"ח שפורסם ב-3 במאי לפיו מכון ווהאן לווירולוגיה עבד עם ממשלת סין בצוות המורכב מחמישה מומחים צבאיים ואזרחיים, "שערכו מחקר במעבדות WIV, מעבדות צבאיות ומעבדות אזרחיות אחרות שהובילו לגילוי פתוגנים של בעלי חיים [גורמים ביולוגיים הגורמים למחלות] בחיות בר", כך על פי האפוק טיימס.

כפי שציינו במרץ, המכון הלאומי לבריאות (NIH) - בראשותו של ד"ר אנתוני פאוצ'י, "מימן מספר פרויקטים שהיו מעורבים בהם מדעני WIV, כולל חלק גדול מהעבודה של מעבדת ווהאן עם קורונאווירוסים".

בשנת 2017, סוכנותו של פאוצ'י חידשה את המימון של מענק שנוי במחלוקת לשינוי גנטי של קורונאווירוסים על עטלפים בווהאן, ללא אישור של גוף פיקוח ממשלתי, כך על פי הדיילי מייל.

בשנת 2014, ממשל אובמה השעה זמנית את המימון הפדרלי למחקר Gain of Function בנושא קורונאווירוסים.

אך ארבעה חודשים לפני החלטה זו העביר ה-NIH את המחקר למעשה למכון ווהאן לווירולוגיה (WIV) באמצעות מענק לקבוצת EcoHealth Alliance שבראשה פיטר דזאק.

יש לציין כי ה-WIV הסיני "השתתף בגלוי במחקר gain of function עם אוניברסיטאות ומוסדות בארה"ב בהנהגת ד"ר שי הידועה כ"אשת העטלף", כך על פי ג'וש רוגין מהוושינגטון פוסט.

אז עכשיו יש לנו מסמך משנת 2015 של הצבא הסיני המתאר שימוש ב- COVID כנשק ביולוגי - ארבע שנים לפני שהמגפה COVID-19 פורצת רק כמה קילומטרים ממעבדה סינית שפועלת להפוך את ה-COVID של העטלפים לניסוי.

ואתה תיאורטיקן קונספירציה שרוכל 'שקרים אם אתה חושב שהדברים קשורים זה לזה.

ולמי שאומר 'לא ניתן היה ליצור מעשה ידי אדם COVID-19 מכיוון שלנגיף שנוצר במעבדה יהיו סימני מניפולציה טובים' - הרי שכפי שציין ניקולס ווייד לפני שלושה ימים בעלון המדענים האטומיים, ישנן שיטות חדשות יותר, המכונות "ללא לראות" או "חלקות", אינן משאירות סימני הגדרה.

זה כאילו שהתשובה הברורה עד כאב הייתה ממש לפנינו, רק כדי להיות אפוף בתעמולה על ידי פוליטיקאים ידידותיים לסין, ביג-טק, וגופי חדשות שמכסים את מה שצריך להיות המשחק הכי קל של נקודות-קשר בעולם.

למרבה המזל, מה שהיה טאבו ממש לפני שנה ייחשף בקרוב בפני העולם, הודות לעלון המדענים האטומיים אשר בתחילת השבוע העזו לפתוח את "תיבת פנדורה" 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE