הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקיפה מזעזעת ברכבת התחתית של ניו יורק: תייר נדקר באמצעות מברג
עוברי אורח הצליחו להרחיק את הדוקר, שבהמשך זוהה כתושב הברונקס בשנות ה-20 לחייו, והוא נעצר ע"י המשטרה בתחנה ברח' צ'יימברס. התייר, גבר בן 43, פונה לבית החולים במצב קשה. במשטרה כינו את התקרית כ"אירוע אקראי"

תייר נדקר אמש (ראשון) בזמן שנסע עם בני משפחתו ברכבת התחתית של ניו יורק, כך עולה מהודעת המשטרה המקומית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד נעצר כאשר הרכבת הגיעה לתחנה ברח' צ'יימברס (ויקיקומנס)

 

התקרית האלימה התרחשה אמש במנהטן בסביבות השעה 8:00 בלילה, בקו 2 של הרכבת התחתית לכיוון דרום. לפי המשטרה, התייר - גבר בן 43 שהגיע מאקוודור - נסע עם מספר בני משפחה בסאבוויי כאשר לפתע הגיח החשוד שהחל לדקור אותו עם מברג.

למרבה המזל, עוברי אורח זינקו על הדוקר וככל הנראה מנעו את רצח התייר. החשוד אף ניסה לברוח כאשר הרכבת הגיעה לתחנה ברחוב צ'יימברס, אולם שוטרים שהוצבו בתחנה עצרו אותו.

הבוקר, המשטרה פרסמה את שמו של הדוקר - פיטרסון מירנט בן ה-26, תושב רובע הברונקס - שיועמד לדין בגין ניסיון רצח. בנוסף, במשטרה סבורים שמדובר בתקיפה אקראית, ולא הייתה היכרות מוקדמות בין השניים.

התייר נדקר בחזה ובזרוע, והוא פונה לבית החולים במצב קשה אך יציב.

 

גל הפשיעה האלימה בסאבוויי נמשך (צילום: משטרת ניו יורק)

 

האירוע שהתרחש אמש מצטרף לעשרות נוספים שאירעו במהלך החודשים האחרונים ברחבי העיר, ובפרט ברציפים ובקרונות הסאבוויי.

לפני כשבוע, צעירה הותקפה באלימות ונשדדה ע"י אלמוני בתחנת הרכבת התחתית ברחוב 14 פינת השדרה הראשונה, בה עובר קו L.

קורבן התקיפה, אישה בת 23 ששמה לא פורסם, צעדה לעבר היציאה מהתחנה כאשר החשוד הגיח מאחור וחבט בראשה. בזמן שהצעירה צנחה לקרקע, החשוד תועד כשהוא לוקח את התיק שלה ובו לפטופ של אפל וארנק עם כרטיסי אשראי ומזומנים.

 

 

גל האלימות ברכבת התחתית הוביל לחילופי האשמות בין רשות התחבורה המטרופולינית (MTA) - הגוף שמפעיל את מערך התחבורה הציבורית - לבין ראש העיר דה-בלאזיו, שמתעקש שהנסיעה בסאבוויי אינה מסוכנת כלל וכלל.

ביום שישי האחרון פנתה שרה פיינברג, נשיאת ה-MTA, למשטרת ניו יורק וביקשה לתגבר את הנוכחות המשטרתית בתחנות העמוסות ביותר: "ברור לנו שאנשים יחזרו להשתמש בתחבורה הציבורית רק כאשר הם ירגישו בטוחים, ולכן אנחנו קוראים לעירייה להציב שוטרים בסאבוויי באופן קבוע".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE