הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בתי הספר בלוס אנג'לס נפתחו מחדש, אך מרבית התלמידים דווקא ממשיכים ללמוד מהבית
עם כמות הלחצים שהופעלו על משרד החינוך והביקורת הקשה שהוטחה כנגד ארגון המורים, היה אפשר לצפות שמאות אלפי התלמידים ישובו לכיתות. בפועל, הנתונים מראים שההורים מהססים לשלוח את ילדיהם בחזרה לקמפוסים

על אף שכל בתי הספר הציבוריים במחוז לוס אנג'לס נפתחו מחדש במהלך השבועות האחרונים, נתונים חדשים שפורסמו ע"י משרד החינוך המקומי חושפים שמרבית התלמידים ממשיכים ללמוד מהבית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביה"ס טאפט בשכונת וודלנד הילס (צילום: Shutterstock)

 

עם קרוב ל-650 אלף תלמידים בכיתות א' עד י"ב, משרד החינוך בלוס אנג'לס הוא השני בגודלו בארצות הברית (רק משרד החינוך בניו יורק, עם כ-1.1 מיליון תלמידים, מדורג מעליו).

מוקדם יותר הבוקר (שני) מסר מפקח החינוך בלוס אנג'לס, אוסטין ביוטנר, את העדכון השבועי שלו, במהלכו הוא חשף שרק 30% מתלמידי בתי הספר היסודיים שבו ללמוד בקמפוסים.

אם לא די בכך, רק 12% מהתלמידים הלומדים בחטיבות הביניים שבו לבתי הספר, ובקרב תלמידי התיכון הנתון עומד על 7% בלבד.

 

 

לדבריו של מפקח החינוך, כמות התלמידים המגיעים לבתי הספר משתנה לפי אזורים: "אנחנו מתחילים לראות מגמות ברורות למדי", הוא אמר והוסיף, "מרבית התלמידים ששבו לבתי הספר היסודיים מתגוררים בשכונות אמידות. בתיכונים המגמה הפוכה, ומרבית התלמידים ששבו אליהם מתגוררים בשכונות עניות".

מצד אחד, לאנשי משרד החינוך בלוס אנג'לס היה ברור שלא כל התלמידים ישובו לכיתות עם פתיחת בתי הספר. עם זאת, כמות התלמידים שאכן בחרו לחזור לכיתות היא נמוכה באופן משמעותי ממה שציפו.

בסקר של משרד החינוך מחודש מרץ, 62% מההורים לתלמידים בכיתות א' עד ו' טענו שהם מעוניינים שילדיהם ישובו ללמוד בקמפוסים במשך חמישה ימים בשבוע (כאמור, בפועל רק 30% מהתלמידים אכן חזרו לכיתות). 

בקרב ההורים לתלמידים הלומדים בתיכונים, 33% הסבירו שילדיהם ישובו לכיתות - הרבה יותר מ-7% שחזרו בפועל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE