הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
וכל הכבוד לצה"ל: למעלה מ-130 מטרות טרור נפגעו ברצועה, החמאס והג'יאהד שיגרו 200 טילים לדרום - 6 נפגעים באשקלון
ליל שימורים קשה עבר על תושבי דרום מדינת ישראל בעקבות המתיחות שנרשמה בימים האחרונים בירושלים, במקביל דובר צה"ל באנגלית הודיע "אלה תקיפות שיתמשכו מספר ימים ולא שעות"

צבא הגנה לישראל ביצע עשרות תקיפות קטלניות ברחבי רצועת עזה, לאחר שארגון החמאס שיגר מטחי רקטות לעבר שטח מדינת ישראל בעקבות מה שארגון הטרור כינה כ"דיכוי אלים של מתפללים פלסטינים בלילה הגדול של הרמדאן".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



מה שהחל באזעקות שנשמעו ברחבי ירושלים בשעה 18:00 בערב, הוביל להסלמה קיצונית לאחר המשך המטחים ליישובי הדרום שנכון לשורות אלה במסגרתה פגעו כוחותינו בכ-130 יעדים של חמאס והג'יהאד האיסלאמי בעזה, בהם נהרגו כ-15 חמושים.

בין האתר שנפגעו ישנו "מתקן מודיעין" של חמאס, וכן כמה משגרי רקטות, כמו גם מאחזים צבאיים, "מנהרות תקיפה" תת קרקעיות ואתרי ייצור נשק.


בעוד שהצבא אמר כי נקט אמצעי זהירות כדי למנוע פגיעה באזרחים במהלך הפיגועים האוויריים, משרד הבריאות בעזה דיווח על 20 הרוגים אזרחיים בהפצצה בשעת לילה מאוחרת, ביניהם תשעה ילדים, בנוסף ל-95 פצועים.

מצה"ל נמסר כי הגיחות הינם תגובה למעל כ-200 רקטות שנורו מעזה ביום שני בערב וביום שלישי לפנות בוקר, וציינו כי תקיפה אחת בטילי נ"ט הותירה אזרח ישראלי "פצוע בינוני" כשהוא נזקק לטיפול רפואי.

על פי הדיווחים, הג'יהאד האיסלאמי לקח אחריות על טיל הנ"ט, בעוד חמאס לקח אחריות לכמה תקיפות אם כי הפגיעה בבניין דירות באשקלון שפצעה כשישה אזרחים היתה תוצר של ירי של הג'יאהד.

 

 

יורט: מחבלים ירו לאחרונה מטח רקטות נוסף מעזה לעבר העיר אשקלון. יירטנו את הרקטות עם מערכת ההגנה האווירית כיפת ברזל וכעת אנו פוגעים ביעדי הטרור של חמאס.

 

דוברו הבינלאומי של צה"ל, ג'ונתן קונריקוס, אמר כי הרקטות מכוונות בעיקר לאזורים בדרום ישראל הסמוכים לעזה, וקרא לירי "התקפה קשה נגד ישראל" ש"לא תישאר ללא מענה".

דובר אחר, תא"ל הדי זילברמן, אמר כי רקטות נורו גם לעבר ירושלים, והוסיף כי התגובה "לא תארך מספר דקות אלא ימים".

 

צילומים ותצלומים אחרים המתיימרים להראות את התקיפות הישראליות הופצו גם ברשת, עם קליפ גרפי אחד שמתאר את תוצאותיה של פשיטה אווירית ברחוב צפוף.

עזה הלילה! 

העלייה באלימות מגיעה בימי אי שקט שהופרו לאור פינוי בתים מתוכנן של תושבים פלסטינים בשכונת שייח ג'ראח שבמזרח ירושלים, מה שגרם לשורת הפגנות אלימות ברחבי העיר שבעקבותיהן החלה ההסלמה.

ההפגנות פוזרו שוב ושוב על ידי כוחות הביטחון הישראליים, ומאות נפצעו בעימותים שנגרמו בסוף השבוע.

על פי הסהר האדום, למעלה מ-330 פלסטינים נפצעו ביום שני לאחר שהמשטרה הישראלית נאלצה להתמודד בכוחות גדולים מול פורעים-מתפללים שהתאספו במסגד אל-אקצה.

בעוד שהמונים אדירים בדרך כלל נוסעים לאל-אקצה לרמדאן, הרשויות הישראליות הטילו על האתר מגבלה של 10,000 איש.

עשרות אלפי מתפללים מוסלמים נדחו כתוצאה מכך, בעוד שחלקם שנחשבו "חשודים" על ידי משטרת ישראל עוכבו גם הם, מה שמניע את המתח.

התסיסה גרמה לממשלת ישראל למנוע באופן זמני מאזרחיה היהודים להגיע להר הבית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE