הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שפל חדש ביחסים? הסכסוך בין הנסיך וויליאם והארי עולה שלב
לאחר חודשים ארוכים של מתח ונתק, זוג האחים, הנסיך וויליאם והנסיך הארי, מצליחים להגיע לנקודת שפל חדשה ביחסים, כאשר לאחרונה הוכרז כי השניים לא מוכנים להופיע יחד באירוע האזכרה לזכר אמם, הנסיכה דיאנה

אין ספק כי אחד האלמנטים שמחברים בין זוג האחים המלכותי, הנסיך וויליאם והנסיך הארי, הוא הטרגדיה האישית אשר עברו אי שם בשנת 1997, כאשר אימם, הנסיכה דיאנה נפטרה. אך בשנה האחרונה, עושה רושם, שאפילו אלמנט זה, לא ממש מצליח לשמור על היחסים של השניים קרובים, או למעשה, מתפקדים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, הנתק של האחים החל בנקודה בה החליט הארי לעזוב את הארמון ואת משפחה המלוכה, יחד עם אשתו מייגן מרקל, ולעבור לארצות הברית. מאז, לפי הדיווחים, היחסים בין השניים רק הולך ומדרדר. כעת, מתברר כי השניים צפויים להגיע בעוד מספק חודשים לאירוע אזכרה של אמם, אך מקורב לאחים חושף את האמת.

״האחים לא מוכנים בשום באופן לשאת נאום משותף. יותר מכך, גם וויליאם וגם הארי מתעקשים להפריד את הדברים שיאמרו״, סיפר אותו מקורב. עוד חשף כי השניים נמצאים בסכסוך בשנה האחרונה, שהולך ומחריף, ונראה כי הוא מאוד קשה לתיקון. 

לבסוף, סיכם המקורב לאחים כי המטרה של אירוע האזכרה לכבוד הנסיכה דיאנה היא לכבד את זכרה, זאת באמצעות חשיפת פסל מיוחד אשר נעשה בדמותה, אך מסתמן כי האחים פשוט לא יצליחו לגשר על הפער ביניהם. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE