הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דעה: סמוטריץ' ובן גביר הם הדבר הכי טוב שקרה למדינת ישראל מאז יצחק שמיר - האם מישהו מהם עוד יהפוך לראש ממשלה?
הם מזכירים מנהיגים של פעם, עם המון חכמה, שכל-ישר, ואהבת ישראל - אך האם הם מסוגלים להגיע להנהגה הלאומית? בינתיים עושה רושם כי שינויים משפטיים, תרבותיים ומשילותיים חשובים שהמדינה זקוקה לה לאחר 12 שנות נתניהו יבואו דווקא מכיוונם - אלא ממי? מביבי? הצחקתם אותנו - כך נראה העתיד של הימין האמיתי

התרגשתי כשראיתי הערב על המסך את חבר הכנסת איתמר בן-גביר משוחח עם יהודי רמלה כשמאחוריו קריאות רמות בסגנון "הו הא מי זה בא, ראש הממשלה הבא".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


העורך דין לשעבר בעצמו התרגש ועל פניו ניסך מבט נבוך למשמע הקריאות על היותו ראש הממשלה הבא.

נראה כי סוף כל סוף חלקים מהציבור המסורתי בישראל הצליחו להבין מי באמת אידאולוג ימני שאוהב כל יהודי אהבת חסידי חב"ד ומאמין בהתיישבות וגאווה יהודית (בן גביר) ומי גאון שיווק ודיפלומט משומן שמדבר על "הגנת ישראל" ומבשל לנו מלכודות דמוגרפיות (כבר לא רק הערבים..) ומלכודות משפטיות שנכדינו לא יוכלו לעולם להימלט מהן (נתניהו).

ברור שאין להשוות בין השניים, בכל זאת ביבי זו פירמה עולמית ובן גביר זה חבר כנסת עם רקורד ציבורי עשיר ברמה המקומית - ועדיין, יש משהו בבן גביר שגורם לי להרים מבטי מהספר ולראות מנהיג טבעי.

יש בו את החזון של פייגלין, אך את אותה עממיות שחסרה בו כאינטלקטואל מזהיר.

איתמר אינו הכוכב היחיד ברשימת הציונות הדתית - הרשימה האידאולוגית-ציונית היחידה שנותרה בכנסת ישראל.

חשתי נחת רוח וביטחון עמוק כשראיתי שלשום חבר אחר במפלגת הציונות הדתית. הרי הוא ראש הרשימה בצלאל סמוטריץ' הנעמד מול המצלמות בשייח ג'ארח והסביר לממשלה ולציבור כי ככל שנתקפל ונוותר לערבים, הם ירימו ראשם ביתר עזות וככה תיפגע ריבונותנו בארץ ישראל.

תוסיפו את עו"ד שמחה רוטמן המבריק והצודק, ואת ח"כ אורית סטרוק הידועה כפרלמנטרית מצטיינת ואוהבת ישראל גדולה - והינה רשימה לתפארת מדינת ישראל. 

אבל בואו לא נעצור רק בתדמית.

שכן אני לא שמאלן.

ותחושות ורגשות מדברים אלי עד גבול מסוים בלבד.

הבה נדבר דה-פקטו על מה מדינת ישראל צריכה - ולמה הרשימה הזו והאנשים שבראשה הם בדיוק התרופה למכה.

אז עכשיו אחרי שתקפו אותם על כך שסירבו לשבת עם רע"ם תומכי החמאס בואו נשאל

מה מדינת ישראל צריכה?.

מדינת ישראל צריכה להשיב לעצמה את הריבונות של אזרחיה, על החוק והשטח, ולסיים אחת ולתמיד את הסכסוך היהודי הערבי ממערב לנהר הירדן.

נכון לעתה בשטח (יהודה, שומרון, גליל, נגב) הפלשתינים נהנים מיתרון דמוגרפי בעוד היהודים סגורים בגטו גוש דן ובכדי לממש יעדים אלה דרושים שינויים תרבותיים והתנהגותיים שרק מפלגה בעלת רקע אמוני מסוגלת לייצר בעידן זה.

א. כדי להשיב את הדמוקרטיה לאזרחיה יש צורך בטיהור הפרקליטות מהשחיתות העמוקה שפשתה בה, יש צורך בהשבת היועמ"ש למקומו הטבעי כיועץ ולא כמפקד, ויש לתת למוטי יוגב לטפל בבג"צ.

ב. כדי להפסיק את מדינת השבתאים שאנו בדרך אליה עם ערב רב מכל העולם יש צורך לחוקק חוק 'מיהו יהודי' בצורה נורמלית ולא על בסיס חיקוי של חוקי נירנברג, ולהשיב את חוק השבות למתכונתו ההיסטורית והמסורתית.

ג. כדי לפתור אחת ולתמיד את הסכסוך הערבי בארצנו, יש לעודד העברת אוכלוסיות באמצעות פיצוי כספי אל עבר הירדן המזרחי והקמת 2 מדינות על חורבות ירדן הקולוניאלית - ישראל ופלשתין/ירדן מ-2 עברי הירדן כפי שרצו גנדי, רפול, אורי אבנרי ואריק שרון.

נראה כי המנהיגים היחיד שיכולים להטמיע בעם ישראל את ההבנה כי במטרה לשרוד בטווח הארוך יש צורך בשידודי מערכות שיובילו למימוש יעדים אלה הם בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר שבאים מיסודות אמוניים מחד, ומאידך אינם חשים צורך להתרפס ולרקוד בפני הפריץ המשפטי והתקשורתי שהוביל אותנו לבאר השחת של הביביזם המרכז-שמאלני.

מאידך ברור לי שרוב הישראלים המאולפים כבר מסננים לעצמם "קיצוני" "לא מציאותי", ועוד שטויות - מצד שלישי זה לא מפתיע, מדובר באנשים שלו חיו בדורו של הרצל היו אומרים לו אותו דבר.

תנו להם נופש בברלין ולואו-קוסט ברודוס, ממילא הם יצביעו לביבי בבחירות הבאות - בסוף הם עוד יקראו לעצמם "ימנים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE